Haha, eten laat hij echt niet staan hoor als hij ergens vreemd is, het is zo'n koele kikker. Eet ook alles wat de pot schaft. Wat leuk dat hij een buurman heeft die hij kan aanraken. en nu de topics in HAW , hè. Inmiddels is er nog een bokker een paard aan het kopen, die wordt dinsdag gekeurd.
hee, je hebt mijn droom gestolen Haha, dit is echt precies het plaatje wat ik in mijn hoofd heb om over 1 tot 2 jaar uit te gaan voeren als ik eindelijk mijn eigen paardje kan gaan kopen...
Gefeliciteerd; wat een knapperd !
Laatst bijgewerkt door Carlijn101 op 05-12-08 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Silence
Vanmorgen stond ik om kwart voor 8 weer op stal. Had eigenlijk school, maar voor één keer in mijn leven heb ik deze zelfs "afgezegd" ( schaam ) Ik wilde er bij zijn als hij voor het eerst naar buiten ging e.d. Vandaag is hij dus voor het eerst in de wei geweest bij ons. Volgens mij vond hij het echt geweldig dat hij na zijn lange reis van de afgelopen dagen even lekker zijn benen heeft mogen strekken. Hij heeft zich heerlijk uitgeleefd en was echt de macho man vandaag toen hij enkele merries zag staan in de verte. Af en toe moest hij dus even roepen naar zijn vrouwen Ik ben echt knettergek verliefd op mijn paard.... nogmaals
Ja haha, is ook zullen we maar zeggen. Heb gelukkig, buiten het feit om dat ik al meerdere keren op stal ben geweest vandaag, wel nog een boel huiswerk gemaakt. Dat compenseert dan weer een beetje
Maar als ik het goed begrijpt mag hij zijn ballen voorlopig nog houden? En is hij ook goed te handhaven op stal etc. bij merries? Echt super dat dat mag bij jou op stal..
Laatst bijgewerkt door Mocca op 07-12-08 13:05, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Foto's in links veranderd. Max. 2 foto's ter illustratie toegestaan!