Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IKbenEllen schreef:Top mening Djura, hoe oud ben je? En ook vegetarisch I suppose?
Djura_xx schreef:ik haat slachterijen het ergste wat je zoon dier aan kunt doen eerst gaan ze lekker raar met die beestjes om en dan schieten ze ze neer aleen omdat de mens zo nodig moet vlees (vr*ten)
soms gaan ze niet in 1 keer dood en dan hebben ze gewoon pijn ik vind het erg zielig maar dat is mijn mening
Djura_xx schreef:ik haat slachterijen het ergste wat je zoon dier aan kunt doen eerst gaan ze lekker raar met die beestjes om en dan schieten ze ze neer aleen omdat de mens zo nodig moet vlees (vr*ten)
soms gaan ze niet in 1 keer dood en dan hebben ze gewoon pijn ik vind het erg zielig maar dat is mijn mening
Naomi_unique schreef:Ik vind dat er voor en nadelen zijn bij het slachten van je paard. Het voordeel is dat hij in 1 keer dood is. Niet eerst nog uren spartelen tot de dood erop volgt. Bij de slager gewoon in 1 keer knal, en ze zijn weg. Dat lijkt mij fijner voor een paard. Maar ik vind het een afschuwlijke gedachte dat dan later iemand (maakt echt niet uit wie) mijn paard aan het opeten is!!Daar zou ik echt niet mee kunnen leven....
Kan het niet dat je hem laat afschieten en dan laat cremeren? (Misschien een beetje een dom blondje vraag maar ik weet er gewoon niet heel veel van af..)
Afschieten: Ja
Slager (dus mensen mijn paard laten opeten) Nee, Nee, Nee!!!!!