Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MallyBelly schreef:Het is telkens op 'n 1uur van ons vandaan maar ik weet gewoon niet meer waar goed aan te doen. Dit zullen de meeste wel hebben maar je word er wanhopig van...
Benzz schreef:Waarom niet Wintu? Omdat jou dat niet past?
knooopje schreef:Benzz schreef:Waarom niet Wintu? Omdat jou dat niet past?
Omdat wat hij zegt niet waar is..
De kans dat je een wolf tegen komt is zeer reëel.
En die ecoloog weet zelf ook niet wat er gebeurt als je tussen een roedel wolven terecht komt met je paarden.
De mensen die er verstand van hebben roepen van alles.
Tot nu toe klopt er niks van wat ze zeggen.
Sandra_H schreef:pillow schreef:Omdat dat wat hij zegt weer gewoon niet waar is.
nouja....ik denk zelfs dat ie het zelf eigenlijk ook niet eens zeker weet. Er staat letterlijk "ik denk dat die angst niet reëel is
knooopje schreef:Omdat wat hij zegt niet waar is..
De kans dat je een wolf tegen komt is zeer reëel.
En die ecoloog weet zelf ook niet wat er gebeurt als je tussen een roedel wolven terecht komt met je paarden.
De mensen die er verstand van hebben roepen van alles.
Tot nu toe klopt er niks van wat ze zeggen.
vilheide schreef:Wellicht niet helemaal ontopic maar ik zat gisterenavond de film Wolf (Varg) te kijken op Netflix.
De film gaat over een rendierhouder/fokker in het noorden van Zweden. Zijn kudde krijgt bezoek van een wolf maar in Zweden is/was de wolf een beschermd diersoort en op het doden ervan stond een gevangenisstraf van 4 jaar. De man en zijn neef besluiten toch om de wolf te doden en verbranden hem erna en wissen de sporen. Maar helaas is het toch niet onopgemerkt gebleven en de man draait de bak in.
Ik weet dat het niets met het topic te maken heeft maar ik vond het wel heel actueel.
knooopje schreef:Vilheide oh interessant,ik ga vanavond eens even kijken op Netflix.
Ik vraag me dan wel af hoe ze erachter zijn gekomen dat hij die wolf gedood heeft.
Misschien dat dat in de documentaire ook wel duidelijk word
Popstra schreef:vilheide schreef:Wellicht niet helemaal ontopic maar ik zat gisterenavond de film Wolf (Varg) te kijken op Netflix.
De film gaat over een rendierhouder/fokker in het noorden van Zweden. Zijn kudde krijgt bezoek van een wolf maar in Zweden is/was de wolf een beschermd diersoort en op het doden ervan stond een gevangenisstraf van 4 jaar. De man en zijn neef besluiten toch om de wolf te doden en verbranden hem erna en wissen de sporen. Maar helaas is het toch niet onopgemerkt gebleven en de man draait de bak in.
Ik weet dat het niets met het topic te maken heeft maar ik vond het wel heel actueel.
Dat gaat hier ook nog wel een keer gebeuren.