carika schreef:Fly_high schreef:Mijn droompaard is vandaag klinisch goedgekeurd maar bleek een actieve tussenpeesblessure te hebben![]()
![]()
Enerzijds ben ik onwijs blij dat ik meteen een echo heb laten maken, maar anderzijds voelt het echt zo rot![]()
Ik heb eventjes helemaal geen zin in paarden
Was er aanleiding voor de echo of heb je gewoon een hele uitgebreide keuring laten doen?
Hij was al door de klinische keuring heen zonder dat er iets aan te merken was, hij liep namelijk perfect ook met buigproeven! maar een achterbeen was net een tikje aan de dikke kant, minimaal zeg maar. Het zou een oude, inmiddels volledig herstelde blessure zijn geweest maar voor de zekerheid heb ik het ook laten scannen. En helaas bleek de tussenpees niet helemaal in orde te zijn

Echt zonde, want ik heb al een paard staan met identieke blessure en vind een ook genoeg wat dat betreft

Ik zit weer mp en sporthorses te kijken maar niets spreekt mij aan

Mijn hart zegt dat ik dat paard ondanks de blessure had moeten kopen, zo'n tof beest is het, maar mijn gezond verstand en mijn portemonnee zijn daar niet helemaal mee eens

Ik heb er al wat spullen voor gekocht, zo zeker was ik dat hij goedgekeurd zou zijn.... en nu moet alles maar retour