Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Mijn kleintje is ook al veel meer af en uitgezwaard dan menig 4 jarige. Vandaag was haar 4de keer op een crossterrein, en wat pakte ze stoer aan

Valt niet mee om een paard in zo'n vak te drukken als ze terugduwen
Picassox schreef:Een indruk van onze instructieweek: [RIJ-ITP] Mijn 4-jarige George Clooney (v. Trento B) op instructieweek
De voorbereiding was niet werelds (hij heeft 2 maanden vakantie gehad en daarna 3 weken in het bos gehobbeld) maar wel blij met de laatste les van Tonnie! Hij ging echt lekker!
Mag je fier op jullie zijn! Ik hoop het ooit eens te kunnen doen.
hahah
crazygirl1 schreef:Alleen maar goede verhalen! Mooie vorderingen en nog héél leuke plannen (waar ik stiekem toch jaloers op ben haha)
Moet leuk zijn, zo instructieweekMag je fier op jullie zijn! Ik hoop het ooit eens te kunnen doen.
Wachten duurt zo lang! Nog 1 x slapen!
Hoe doen jullie het trouwens met zadels? Want mijn vorig paard had ik een half op maat springzadel maar vrees dat dit helemaal niet gaat passen. Daarnaast komt ook dat ze zo snel veranderen op deze leeftijd in combinatie met training. Heb nu ook geen zin om elke 6 maand een ander zadel te kopen, maar ik wil hem ook geen (rug)pijn geven..
). Desondanks loopt ze er goed onder en begint ze wel flinke schouderspieren te ontwikkelen, dus last heeft ze er niet van.
. Die beslissing stellen we ivm haar groei dus nog maar even uit, ondertussen kan ik zelf hard sparen voor een mooi dressuurzadel
.
En ja Penny, nu kan je Grand bewonderen hihi!

Maar gelukkig is het nu opgelost en kan je snel weer lekker aan de slag. Wat fijn dat het veulen er 's nachts af is
Is ook wel fijn om zo een beetje die binding te 'breken'.
Ziet er goed uit!
Heb weleens gereden op 1 van 1.78 en dat vond ik al meeega groot. Hou dan zelf ook niet zo van grote paarden om zelf te rijden dus dan is het al snel groot
Maar snap wel dat veel mensen dat klein vinden! Mega stoere springfoto zeg!!
Ik zal je topic ook ff bekijken! Enne, ik vind je helemaal niet veels te groot voor George hoor! Ziet er toch super leuk uit
Jullie zijn lekker bezig en je zit hem helemaal niet in de weg. Ik ben langer dan jij en Grand is ong. even groot als George. Grand is wel vrij breed dus dat scheelt maar ik vind jou en George goed passen.
) wil ik nog wel een op maat gemaakt zadel maar dat vind ik nu nog niet nodig.
Maar had gister zelf al gereden (voor het eerst zonder begeleiding, vond het best even spannend) en dat ging heel goed en vandaag daar mooi op verder geborduurd. Hij spande heel mooi zn bovenhalsspier aan en dat zag er volgens mn instructrice heel mooi uit
Ja probeer altijd wel op iedereen te reageren. Vind het ook leuk als mensen reageren als ik wat post
Niet van die ego-posters die alleen zelf wat schrijven maar niet reageren op anderen.
Het is wel te doen hoor maar voor later wil ik wel een ander zadel. Wel balen dat je al zoveel zadels heb moeten proberen zeg.. Hoop dat dit zadel wel een hele tijd mee gaat!
Ik heb weer super lekker gereden! Mijn houding is niet geweldig maar Garola wil altijd voor me werken, het is zo'n fijn paard!