Ik neem aan dat het paard te koop staan omdat ie verkocht 'moet' worden..
Plaats dan ook goede foto's en niet foto's van tijden geleden

zo moeilijk is het toch niet om een paar recente plaatjes te schieten?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KletsKoekje schreef:Nicole schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/92649/te-ko ... e-la-reina
paard lijkt op de laatste foto totaal anders.. vind der er daar slechter uit zien..
Amazone is een vriendin van mij. Ze vroeg me dit te plaatsen![]()
Ik wil even reageren als de ruiter van het paard de merrie vive la reina de laaste foto is idd geen mooie foto deze foto is is een langere tijd geleden gemaakt zo ziet het paard er op de moment echt niet uit de eerste paar foto's zijn vorige week gemaakt. Dit paard was eerst een fokmerrie en heeft 2 veulens gefokt. Ze is wel zadelmak gemaakt toen die tijd maar weinig mee gereden. 1,5 jaar geleden ben ik haar gaan rijden en toen is ze pas echt in de sport gekomen van B tot m1 tot nu toe. paard is zeer leergierig goudeerlijk leer super snel. afstammeling metternich was een duitse grand prix hengst. Irma komt uit de bekende stam van w. van arkel uit dronten irma is een pref keur merrie een bloedpaard.
Ashleytjuhh schreef:ik weet dat dus niet vandaar de vraag.
bijvoorbeeld dat je hem een tijd(1 maand bijv) mag thuis proberen( na betalingen natuurlijk) en als de klik er nog niet is of paard zich er niet thuis voelt dat je hem terug mag brengen. Dan heb je wel een klein beetje iets om op te staan want de dan verkopende partij heeft het dan zelf ondertekend
Ashleytjuhh schreef:of nog een voorbeeld. laatst heeft iemand een paard gekocht helemaal goed gekeurt ook op fotos( geen rug)
bij thuis komt bleef het paard maar bokken en doen. bleek dat de gene die hem had verkocht hem een kalmering middel er in te hebben gedaan. alle keren dat ze zijn gaan kijken. hun nieuw speciaal aangemeten zadel laten maken maar paard deed het nog steeds. hun DA gebelt bleek die kissing spice te hebben. Verkopende partij gebelt en die hebben aangegeven dit te weten en ook gewoon te hebben gezegt dat ze hem kalmeringsmiddelen hebben gegeven. Nemen het paard dus niet terug. loopt binnenkort een rechtzaak over.
Dat bedoelde ik dus ook met een contractje om zulke dingen te verkomen, dacht namelijk dat het meer gebeurde dat die werden opgestelt.
Ramzi schreef:Shalot schreef:Wat vinden jullie van onderstaand paard? Eerlijke mening graag
http://www.sporthorses.nl/advertentie/4 ... paard.aspx
http://youtu.be/Fe9lna3Ofr8
(in een hele zware bak)
Even vraag een stermerrie van 3 jaar. Tuschinski leuke gangen. Hij kan enkel de bak rond. Wat is dan reeel? Ik zie toch nog prijsen voor 3 jarige staan terwijl ik denk. Is dat wel reeel? Als je naar de markt kijkt.
'' Als ik naar de markt kijk'' / '' de markt is slecht'' maar we willen wel voor een dubbeltje op de eerste rang zitten gevoel komt bij mij op.. De markt is zo bar slecht nog niet! En al helemaal niet in die doelgroep ( jonge paarden met kwaliteit) Een stermerrie is gewoon goed, dat heeft ze bewezen. En of je het daar nu mee eens bent of niet. Ster = ster en dat pakken ze die merrie nooit meer af! Eveneens als PROK. En wat iemand daar voor een persoonlijke mening aanhangt boeit niet. Een kwaliteitspaard behoudt zijn waarde en of de markt nu slecht is of niet, deze groep blijft gewoon in waarde redelijk gelijk..
Geen persoonlijke aanval btw. Maar ik wordt hier af en toe heel moe van..Vooral als je zelf 2 jaar geleden zo'n pony hebt verkocht en een juniorenlid van de SGW belt op dat we er veels te veel voor vragen en ster zegt toch niets. Dan heb ik een kort maar krachtig antwoord: Succes met uw verdere zoektocht!
Goos_Horses schreef:daar komt je eigen onderzoeksplicht weer naar boven.
Ondanks dat het paard niet met de rug op foto's is geweest was een klinisch onderzoekje aan de rug ook makkelijk en goedkoop geweest.
Als je kan bewijzen dat de verkopende partij bewust informatie achter gehouden heeft kan je het ten alle tijden verhalen op de vorige eigenaar. Daar is geen contract voor nodig.
Goos_Horses schreef:Yelly geeft ook geen uitsluiting, maar kan wel een hoop dingen aan het licht brengen.
Snap sowieso niet dat mensen beknibbelen op keuren.
Privé paarden dus voor mezelf gaan altijd rond om en met rug en hals op de foto's kost nog geen €200,- meer en heb zekerheid dat het goed is buiten de klinische keuring om.
Morgen word hier een paard gekeurd, ik ben benieuwd paard is al eens goed gekeurd maarja de ene DA is de andere niet.
betadine schreef:Goos_Horses, zit ook met een bruine 7 jarige te koop. Hopelijk heeft die van jou wat een knapper voorkomen, want bij de mijne knapt iedereen af op het uiterlijk. Hij is heel klassiek gebouwd en heeft een mensenoog![]()
Er is altijd interesse tot ik de foto's laat zien