Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:terugkopen van de verzekering is voor mij geen optie, heb geen idee wat ik met een onbruikbaar paard moet.
IKbenEllen schreef:vonneke schreef:terugkopen van de verzekering is voor mij geen optie, heb geen idee wat ik met een onbruikbaar paard moet.
Zelf naar de slacht brengen, zodat je zeker weet dat het gebeurt zoals jij wil. Ik geef never nooit mijn paard aan de verzekering mee.
MamboBeach schreef:IKbenEllen schreef:
terugkopen van de verzekering is voor mij geen optie, heb geen idee wat ik met een onbruikbaar paard moet.
Zelf naar de slacht brengen, zodat je zeker weet dat het gebeurt zoals jij wil. Ik geef never nooit mijn paard aan de verzekering mee.
MamboBeach schreef:IKbenEllen schreef:
terugkopen van de verzekering is voor mij geen optie, heb geen idee wat ik met een onbruikbaar paard moet.
Midasje schreef:Zou ik dus ook niet doen nee!
Hier is toen een docu over geweest bij kassa geloof ik, met een paard dat door de verzekeraar werd opgehaald.
Dat paard het geloof ik een hersentumor en zat onder de pijnstillers, paard was verzekerd en de verzekeraar wou het paard ophalen in een wei zetten zonder pijnstillersvoor een bepaalde tijd todat deze geheel uit het lichaam verdwenen waren en het paard geslacht kon worden voor de consument.
Dat paard gaat zonder pijnstillers dus kapot van de pijn, maar deden de eigenaren dit niet dan zou de verzekeraar niet uitkeren.
Ze hebben het paard niet mee gegeven hoor.
Maar als je paard moet afgemaakt moet worden blijf bij het dier want je weet dus nooit of het wel gebeurt ze kunnen zoveel zeggen.
beantsje schreef:mss een beetje off-topic
hoe reageert de verzekering als je in je paspoort hebt staan dat je paard niet voor consumptie geslacht mag worden?
vonneke schreef:beantsje schreef:mss een beetje off-topic
hoe reageert de verzekering als je in je paspoort hebt staan dat je paard niet voor consumptie geslacht mag worden?
De verzekering waar ik bij verzeker neemt het paard dan niet.
beantsje schreef:mss een beetje off-topic
BitchyWitchy schreef:Mijn verzekering keert dan gedeeltelijk uit. Je krijgt dus het verzekerde bedrag minus slachtwaarde uitgekeerd.....
Midasje schreef:beantsje schreef:mss een beetje off-topic
pff ik heb geen idee heb mijn paarden niet verzekerd zou niet weten waarom doe er verder eigelijk niks mee.
Ik heb die docu een tijdje geleden gezien heb geen idee wat er in hun paspoort stond
Midasje schreef:beantsje schreef:mss een beetje off-topic
pff ik heb geen idee heb mijn paarden niet verzekerd zou niet weten waarom doe er verder eigelijk niks mee.
Ik heb die docu een tijdje geleden gezien heb geen idee wat er in hun paspoort stond