loulou schreef:Merken jullie dat de prijzen al aan het zakken zijn? Ik ben nog maar net aan het kijken, dus heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Ik heb er nu al twee gehad die 10K zijn gezakt ten opzichte van een half jaar geleden (oude advertentie gevonden via google) En dan vraag ik me toch af of er iets met het paard is, of dat het gewoon door de slecht markt komt.
Lijken wel wat gezakt, maar ik kijk veel naar het jonge spul waar cio het over heeft. En naar mijn idee zakken de prijzen voor die dieren richting de winter altijd wat.
Ik wil hier volgend jaar ook een nieuwe voor erbij. Dat was sowieso het plan, maar met de mogelijke operatie van de mijne, is het nog even zoeken hoe of wat. Ik wil er eigenlijk een hier hebben staan voordat zij naar de kliniek moet, zodat de ander niet alleen staat, maar dan moet ik wel zorgen dat ik mijn budget op orde heb. Daarbij wilde ik iets specifieks en dan kan je niet voor een dubbeltje op de eerste rang gaan zitten, bij wijze van spreken.
Aan de andere kant wordt er heel erg aan me getrokken/erop gestuurd dat ik een familiepaard/pony moet kopen, maar ik wil gewoon een dier voor mezelf. Ik ken dat hier, dan geef ik er geld aan uit voor aankoop en onderhoud, en dan gaat een ander ermee vandoor
Had bijna afgelopen vrijdag gebeld voor een pony die ik had gezien. Maar goed dat ik niet over een nacht ijs ga. Echt twee druppels water mijn pony die ik vorig jaar heb moeten laten inslapen. Hengstje en die kunnen we hier niet kwijt.