Heb de bak net afgezet met stroomdraad. Hopelijk blijft hij er vanaf. Toen brak hij ook nog even uit en sprong tot twee keer toe over de sloot. Soms denk ik echt dat hij het beste functioneert als frikandel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Reneee schreef:Als ik Miles een mep verkoop is hij een week over de zeikZo ongelofelijk gevoelig dat beest. En dat voor een Tinker...
Heb de bak net afgezet met stroomdraad. Hopelijk blijft hij er vanaf. Toen brak hij ook nog even uit en sprong tot twee keer toe over de sloot. Soms denk ik echt dat hij het beste functioneert als frikandel
_Reneee schreef:Ik kwam gisteren op stal en Miles had maar besloten dat het hek ook goed functioneert als zuigplekDus dat was helemaal aangevreten. Ik heb er al een pot cribbox doorheen inmiddels. Door de draad om de hooibak eten ze nu het hooi niet meer
Echt ongelofelijk. Heb gisteren na het werk in het donker nog een plank gehaald om het hoger te leggen, maar dat helpt niet. Ik kreeg echt spontaan zin in een frikandel speciaal. Vanavond maar even kijken of ik het nog anders op kan lossen. Ik heb het vermoeden dat hij straks gewoon op mijn mini gaat zuigen, maar daar slijten zijn tanden gelukkig niet van.
_Reneee schreef:Het is echt heel zielig ja. Ik weet niet hoe snel Abler zou moeten werken? Hij krijgt het een week. Maar luchtzuigen is natuurlijk hartstikke verslavend dus het kan best zijn dat hij het nu alleen doet om zijn shot te krijgen. Het werkt me in ieder geval vreselijk op mijn zenuwen.
De kans dat het een maagzweer is acht ik wel groot, omdat hij ook veel gaapt en hij het meteen na het eten doet.
Ik heb aan een graaskorf gedacht maar dat is echt mijn laatste redmiddel. Dit omdat hij met twee anderen staat waaronder een hengst en ik vind dat hij zichzelf moet kunnen verdedigen. Mijn kleine hengstje hangt namelijk regelmatig in zijn nek