wat wel/niet hier geplaatst mag worden.

Laten we dan maar ONtopic gaan hè?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SpecialBel schreef:En als je de schoft van het dekje omhoog trekt?
dan nog?
_Nicky schreef:Ik zou het liefst ook weer cottons nemen, lekker goedkoop en in leuke kleuren. Helaas krijgt mijn paard schuurplekken van de cottons, eerst niet. Ze schuren op de schouder het haar weg. Bicolor's en ES dekjes niet gelukkig. Zijn de brillants wel zacht aan de onderkant? Anders overweeg ik om die aan te schaffen.
superlise schreef:NEEEEE dat komt dus echt van die cottons? Mijn peerdie heeft sinds een paar weken ook opeens kale schouders een stukje voor mijn zadel, oliebol ik dacht dat het door mijn deken kwam en rij nog steeds elke dag vrolijk door met een cotton.. Ik vind ze zo leuk en fijn en goedkoop
elfje72 schreef:_Nicky schreef:Ik zou het liefst ook weer cottons nemen, lekker goedkoop en in leuke kleuren. Helaas krijgt mijn paard schuurplekken van de cottons, eerst niet. Ze schuren op de schouder het haar weg. Bicolor's en ES dekjes niet gelukkig. Zijn de brillants wel zacht aan de onderkant? Anders overweeg ik om die aan te schaffen.
De brilliants hebben een zachte binnenkant net als de polopads. Ze zijn alleen dunner.
superlise schreef:NEEEEE dat komt dus echt van die cottons? Mijn peerdie heeft sinds een paar weken ook opeens kale schouders een stukje voor mijn zadel, oliebol ik dacht dat het door mijn deken kwam en rij nog steeds elke dag vrolijk door met een cotton.. Ik vind ze zo leuk en fijn en goedkoop