Zomercollecties 2012!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annabel

Re: Zomercollecties 2012!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 19:01

Maar het maakt verder ook niks meer uit,
wat wel/niet hier geplaatst mag worden. ;)
Laten we dan maar ONtopic gaan hè?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:27

Ik twijvel of ik de cotton zal kopen.. Iedereen vind ze fijn enzo maar ik heb er 1 gehad maar vond het gewoon te dun :') Ben bicolors en SI en MS gewend maarja is ook wel fijn voor in de zomer...

Anneloes___M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:28

Ik twijfel nog steeds over de kleur anky dekje! :')
Ik kan echt niet kiezen tussen azur en hot pink voor mn koffie vos en haffie! :o

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:29

Dan neem je ze toch allebei, elk paard een eigen zomercollectie dekje :+

Anneloes___M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:31

Nordsvensk schreef:
Dan neem je ze toch allebei, elk paard een eigen zomercollectie dekje :+

haha wat een geweldig excuuss! :o
maar ik wil ook al de bicolor mint/teak en aqua/teak bestellen! :o
ik wil zoveel :+
maar ik denk dat ik toch voor allebei ga! :)

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:45

Ik zou het liefst ook weer cottons nemen, lekker goedkoop en in leuke kleuren. Helaas krijgt mijn paard schuurplekken van de cottons, eerst niet. Ze schuren op de schouder het haar weg. Bicolor's en ES dekjes niet gelukkig. Zijn de brillants wel zacht aan de onderkant? Anders overweeg ik om die aan te schaffen.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:46

En als je de schoft van het dekje omhoog trekt? :)
dan nog?

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:48

steffyentom schreef:
Iemand interesse in deze deken (rechtsboven maat L gloednieuw met kaartjes er nog aan?)
Afbeelding

Had hem graag genomen, maar mijn pony heeft maat M -O-

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:49

SpecialBel schreef:
En als je de schoft van het dekje omhoog trekt? :)
dan nog?

:j Helaas! Mijn zadel ligt perfect, maar de cottons zijn net te lang voor op de schouder en verder naar achter leggen gaat ook niet. Ik heb een paard wat overal gevoelig voor is. Zelfs het passantje van mijn super zachte Dobert hoofdstel kan er voor zorgen dat het hoofd open ligt.
Ik had alle cottons van de moon/yellow/nightblue en chocochip/pink collectie aangeschaft en nog een aantal 'losse', gaan ze opeens schuren. :+ Was ik niet blij mee. :))

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:10

NEEEEE dat komt dus echt van die cottons? Mijn peerdie heeft sinds een paar weken ook opeens kale schouders een stukje voor mijn zadel, oliebol ik dacht dat het door mijn deken kwam en rij nog steeds elke dag vrolijk door met een cotton.. Ik vind ze zo leuk en fijn en goedkoop :(

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:34

_Nicky schreef:
Ik zou het liefst ook weer cottons nemen, lekker goedkoop en in leuke kleuren. Helaas krijgt mijn paard schuurplekken van de cottons, eerst niet. Ze schuren op de schouder het haar weg. Bicolor's en ES dekjes niet gelukkig. Zijn de brillants wel zacht aan de onderkant? Anders overweeg ik om die aan te schaffen.

De brilliants hebben een zachte binnenkant net als de polopads. Ze zijn alleen dunner.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:42

superlise schreef:
NEEEEE dat komt dus echt van die cottons? Mijn peerdie heeft sinds een paar weken ook opeens kale schouders een stukje voor mijn zadel, oliebol ik dacht dat het door mijn deken kwam en rij nog steeds elke dag vrolijk door met een cotton.. Ik vind ze zo leuk en fijn en goedkoop :(

Zou zomaar kunnen! Bij mij is het zeg maar waar de onderkant van de punt zit. Dat ligt net op de schouder en die beweegt natuurlijk constant heen en weer.
Ik had van de week met mijn pink cotton gereden omdat iemand hem geleend had, en ja hoor na het rijden was heel het haar raar en een stukje korter.

elfje72 schreef:
_Nicky schreef:

De brilliants hebben een zachte binnenkant net als de polopads. Ze zijn alleen dunner.

Thanks! :)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 21:42

superlise schreef:

Kan ook door de tijd van het jaar komen, mijn haf krijgt altijd in de periode dat ze verhaart schuurplekken op haar rug van bicolors en polopads, echt zo'n streep waar het dekje eindigt achter de kussens.

Zodra ze verhaart is is het weer helemaal in orde :j

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 08:28

Mijn haf had het dit jaar ook toen hij zijn haar weer wat langer werd na het scheren van de bicolors op precies dezelfde plek als bij jou Corona. Met de cottons heb ik daar geen last van.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 11:29

Moderatoropmerking:
Ik wil hier even inhaken met de opmerking dat dit topic niet bedoeld is als verkoop topic: als je iets te koop aanbiedt uit de zomercollecties kun je de link in je onderschrift plaatsen, maar het is niet de bedoeling je spullen via dit soort topic te verkopen. Hier dan ook het verzoek vanaf dit moment geen eigen producten meer aan te bieden en het topic te houden waarvoor het is bedoelt; het bespreken van de zomercollecties.

Daarbij zie ik dat het topic al 160 pagina's heeft, shame on me dat ik dat niet eerder heb gezien. :)
Willen jullie een nieuw topic openen? Dan kan deze op slot.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 11:49

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 11:56

Dankjewel! Hier een slotje. :)