Niene87 schreef:Ik heb voor mezelf een nieuw wensenlijstje gemaakt en op bokt geplaatstNou ja perongeluk gesloten maar ze gaan hem hopelijk snel weer openen!
Hoi Hoi
Ik zoek een paard voor de allround sport, dus potentie voor de SGW
Een paard dat zowel gestart is in de dressuur en al eens een springconcour (oefenparcour) heeft gelopen.
Een paard dat gewend is om naar buiten te gaan en het leuk vind om te crossen.
Geslacht: Merrie of Ruin
Leeftijd: 4 - 11 jaar
Stokmaat: 1.60 - 1.70
Niveau: B – M
Kleur: Geen voorkeur, (liefst bont, appaloosa, valk, palomino etc. niet noodzakelijk!)
Ras: geen Koudbloeden!
Budget: max. € 3000
Gezond, geen bemerkingen, het paard moet rontgenologisch gekeurd zijn, of mogen worden
geen stalgebreken
Graag reageren met foto!
Wat heb ik te bieden? Ik bied het paard zijn hele leven een goed te huis waar hij/zij nooit alleen zal staan maar in gezelschap van andere paarden groot in klein iedere dag kan genieten van weidegang (zomers eventueel 24/7 weidegang). Samen zullen wij bijna dagelijks rijden afwisselend van intensief werk in verschillende richtingen van de sport en buitenritten waarbij we samen zullen genieten van een groot natuurgebied hier in de buurt
Mochten jullie wat weten let me know!
Voor de mensen die nog een leuke tinker zoeken zie mijn onderschrift
Als je niet te lang wilt zoeken zou ik of het budget bijstellen (naar boven) of de eisen (naar beneden).
Een palomino is al bijzonder en zeker als deze ook nog M niveau heeft in het dressuur en/of springen.
Sorry dat ik weer de knuppel in het hoenderhok gooi, maar na meer dan 159 pagina's over dit onderwerp schijnen mensen de realiteit nog niet onder ogen te kunnen zien.
Je maakt het ook wel erg moeilijk door een B paard (van 4 of van 11??) of een M paard (van 4 kan niet en 11 wil je wel??) te vragen.
Kader duidelijk af wat je écht wilt en wat mogelijk is binnen je budget.
Anders cross je idd heel Nederland en België af (en die brandstofkosten had je dan beter bij je budget op kunnen gooien) en scheelt je een hoop ergenis en teleurstellingen.
Veel succes en wijsheid toegewenst!
Nou ja perongeluk gesloten maar ze gaan hem hopelijk snel weer openen! 

. 
,die andere die houdt er van om in de galop te stoppen zodat je zand hapt,en heeft me een pijnlijke heup opgeleverd,ik heb een arabier en daar rij ik altijd op,en die wordt in 2012 gedekt
. Mensen moeten zich niet zo laten in laten palmen door mooie foto's. Maar ook dat harige scharminkel met een berenvacht eens gaan bekijken. Dan kun je voor zon budget echt wel met een leuk paard thuiskomen.