En ja, verdriet moet inderdaad slijten en dat kan heel lang duren, en dat weet ik dan weer wel uit ervaring

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PaTriiCiiaa schreef:van inslapen voelen ze niks toch? het lijkt me trouwens sterk dat een DA zo weinig zou geven dat een paard na pas 2 uur dood is, ik ben toch echt voor het inslapen van het paard.
prints schreef:ja ik denk dat het voor mij op de situatie aan zal komen en ook om welk paardje het gaat
Noetanchamon schreef:prints schreef:ja ik denk dat het voor mij op de situatie aan zal komen en ook om welk paardje het gaat
Goh, wat een geweldige uitspraak! Klopt inderdaad, soms ben gewoon niet in de mogelijkheid om hem/haar te vervoeren en dan heb je ook weinig keuze.
_Malu_ schreef:Ik ben er 1 keer bijgeweest toen er een lammetje werd ingeslapen. De DA moest tot 2x toe bijspuiten en na een uur was het arme beestje nog niet dood. Volgens mij had het beter afgeweest als het in 1 keer zou zijn afgeschoten. Daarom zou ik als ik ooit zou moeten beslissen over het leven van m'n paard kiezen voor de slacht.
Midasje schreef:_Malu_ schreef:Ik ben er 1 keer bijgeweest toen er een lammetje werd ingeslapen. De DA moest tot 2x toe bijspuiten en na een uur was het arme beestje nog niet dood. Volgens mij had het beter afgeweest als het in 1 keer zou zijn afgeschoten. Daarom zou ik als ik ooit zou moeten beslissen over het leven van m'n paard kiezen voor de slacht.
Ik snap dit zeker maar als je nu met je paard ergens rijdt en ze breek iets of ze raakt verstrikt in draad dat ze niet meer kan lopen dan heb je geen keus denk ik.
Ik zou beslissen als het zover is en heel misschien sterft ze vanzelf.
Snoevie schreef:ach wat zielig _malu_ wat was er met het lammetje