Oehlala schreef:Behalve tevreden;)
En tegoed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarjanB schreef:Hier 1 gehad (merrie) die als 3 jarige op de keuring net 163 was en op 7 jaar 174was ook niet zo raar dat die als 3 jarige niet zo goed uit de verf kwam op de keuring
loulou schreef:Ik ben ook rustig op zoek naar iets nieuws. Mijn merrie wordt 21 komend jaar en vind het werk niet meer zo leuk.
Ik vind het echt heel irritant dat bijna niemand de vraagprijs erbij zet. Overal staat hogere prijsklasse en dat is bij de een 15K en bij de ander 45K.
denisesilver schreef:Vreselijk irritant dat ze de prijs er niet bij zetten inderdaad. Of op Marktplaats "prijs in de omschrijving" en dan staat er notk. Mensen, dat kan ook gewoon in het frontje van de advertentie.
Er is al vaker discussie over geweest, en ik snap het nut nog steeds niet. Wat wil je bereiken? Kijken hoeveel je voor je paard kan vangen? Of honderd telefoontjes krijgen en mensen hun tijd verdoen, omdat alleen de vraagprijs vragen onbeschoft is, dus ze hun verhaaltje klaar moeten hebben liggen? Sorry hoor, dat interessant doen allemaal. Adelinde Cornelissen zet ook gewoon de vp in haar advertenties op fb
denisesilver schreef:Vreselijk irritant dat ze de prijs er niet bij zetten inderdaad. Of op Marktplaats "prijs in de omschrijving" en dan staat er notk. Mensen, dat kan ook gewoon in het frontje van de advertentie.
Er is al vaker discussie over geweest, en ik snap het nut nog steeds niet. Wat wil je bereiken? Kijken hoeveel je voor je paard kan vangen? Of honderd telefoontjes krijgen en mensen hun tijd verdoen, omdat alleen de vraagprijs vragen onbeschoft is, dus ze hun verhaaltje klaar moeten hebben liggen? Sorry hoor, dat interessant doen allemaal. Adelinde Cornelissen zet ook gewoon de vp in haar advertenties op fb
Change3x schreef:Er geen prijs bij zetten kan ook een stukje privacy zijn, niet willen dat heel paarden Nederland ziet wat jij voor je paard vraagt. Lijkt me een prima reden.
Waidida schreef:Wij hebben weer een pechje helaas. Wij gingen morgen een paard keuren, alleen is deze niet het paard dat we dachten dat hij was. Aangezien hij al zo groot was dachten we dat hij 2?5 jaar was. De fokker belde me net om te zeggen dat die nog een jaar jonger is, hij oogde wel echt al een stuk ouder. Langs ene kant heel erg balen, langs de andere kant wel ergens blij dat we er n u achter komen en niet mogen op de keuring. Was wel een mooi dier, alleen echt te jong, plus als die nu nog maar 1,5 jaar is en al dik 1m65 (als die al niet groter is) komt daar waarschijnlijk nog wel een heel stuk bij. Erg balen weer, maar we zullen er maar vanuit gaan dat het niet meant to be was zeker?
Cioccolato schreef:Waidida schreef:Wij hebben weer een pechje helaas. Wij gingen morgen een paard keuren, alleen is deze niet het paard dat we dachten dat hij was. Aangezien hij al zo groot was dachten we dat hij 2?5 jaar was. De fokker belde me net om te zeggen dat die nog een jaar jonger is, hij oogde wel echt al een stuk ouder. Langs ene kant heel erg balen, langs de andere kant wel ergens blij dat we er n u achter komen en niet mogen op de keuring. Was wel een mooi dier, alleen echt te jong, plus als die nu nog maar 1,5 jaar is en al dik 1m65 (als die al niet groter is) komt daar waarschijnlijk nog wel een heel stuk bij. Erg balen weer, maar we zullen er maar vanuit gaan dat het niet meant to be was zeker?
Huh? Dat is vaag!
Ik heb overigens ook een jaarling (bijna 2 dus) van ruim 165
Wendy_Komen schreef:Cioccolato schreef:Op fb mag je niet verkopen dus logisch dat er geen prijs staat..
Klopt, maar wordt dan met wortels en appels aangegeven