Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb zelfs niet gezien hoe ze haar naar de ambulance gebracht hebben omdat ik op dat moment door de politie geroepen werd. Ik ben nog ooit gestopt bij een ongeval die haar auto op het dak gekregen had. Dat had ik niet zien gebeuren maar er lag een auto op zijn dak en er stond een meisje moederziel alleen een beetje verloren op de baan. Het was toen winter en ijskoud, die had helemaal niets, zelfs geen schrammetje. Die heb ik ook in mijn auto laten wachten met de verwarming op. Dat was een eenzijdig ongeval. Wachten op de wegenwacht en iemand om haar op te pikken.
Nee ik kan mijn auto niet missen maar ik ga desnoods naar het hoofdkantoor met de politie om ze duidelijk te maken dat er geen andere veilige optie was. Ik ben op dat gebied bepaalt geen doetje.
Ik heb over de tijd behoorlijk wat gevechten gehad en gewonnen met verzekeringen. Dus ja ik weet hoe moeilijk ze kunnen doen en nee ik ben daar niet zo bang voor.
Had ik het leuk gevonden? Nee natuurlijk niet. Ik zou waarschijnlijk gehuild hebben ook want ik ben vrij gehecht geraakt aan mijn auto.
Rêve was echt een heilige.
Op een gegeven moment heb ik om mezelf te testen mijn bokriem vast gepakt met mijn pinken met mijn teugels op licht contact en zo gereden (dan kan je niet vals spelen met je handen) en ze bleef gewoon door lopen zoals er voor.
Galop en middendraf blijven haar moeilijkste punten maar de galop is aan rap tempo aan het verbeteren. De middendraf wordt gewoon veel aan werken.
Dus helemaal van me af is het nog niet maar ik ben wel heel erg blij dat ik haar gehoord heb en dat ze goed klonk. En heel egoïstisch ergens... Ook nu ze "veilig" is klonk ze als een lieve, sympathieke meid met veel dankbaarheid voor wat ze heeft. Toen ik bij haar zat was ze zo kwetsbaar en bang en toch bleef ze zo zacht en vroeg ze ook of ze iemand geraakt had. Toen ik zei van wel vroeg ze meteen of die persoon oke was. Die persoon had helemaal niets overigens, ja een kapotte auto en schrik maar die had in eerste instantie zelfs niet door dat ze geraakt was tot ze langs de baan stond. 
Vermoedelijk heeft ze een vrij vaag beeld van mij wat vooral zal bestaan uit stem, energie en mogelijk mijn haarkleur en die wordt vrijwel altijd als zwart omschreven dus als ik me een beetje down voel vrolijk ik me op met het feit dat ze oke is en met het vermoeden dat ze een heel ander beeld van me heeft dan de werkelijkheid.
Ach, zal ook wel voor iedere persoon en situatie verschillend zijn 
Maar zo lang er geen ambulanciers waren heeft ze de gehele tijd opgekruld tegen me gezeten, haar mobiel heb ik mee genomen uit de auto samen met wat spullen die me belangrijk leken om bij te hebben (portefeuille die op haar dashboard beland was op 1 of andere manier bv) en op haar schoot gelegd toen ze in mijn auto zat. Heb haar gezegd "Ik ga uw telefoon en uw portefeuille even dragen zodat ge die niet verliest" en die ook meteen bij haar gelegd toen ze zat terwijl de andere helper het zag. De ambulanciers en politie hebben vervolgens die spullen naar de ambulance verplaatst samen met haar. Ze herinnerde zich idd hoofdzakelijk mijn stem, dat ik bij haar gebleven was en dat ze had moeten uitwijken maar voor de rest waren het maar stukken en brokken die af en toe terug kwamen. 
En ook voor haar, weten dat het niet haar schuld was... Ze reed niet te hard, ze deed niets dom.... Ze had gewoon brute pech.
Hangt dat af van het accent? Want Antwerps en het echt platte west vlaams vind ik vaak nogal nijdig klinken.

Zolang je maar oprecht bent en je medemens niet (bewust) benadeeld.

Rocamor schreef:Geen probleem hoor Ayasha, ik heb er geen nare herinneringen aan. Ik begreep later van de agent die er bij was (en kon verifieren dat ik er ook bij was) dat de bestuurder een soort van frontaal infarct heeft gehad en dan is de kans op overleven niet heel groot, tenzij je toevallig al open op de operatietafel ligt.

Kay_Kim schreef:Jij bent echt een fantastische persoon… ik kan eigenlijk niet omschrijven ‘hoe’ jij bent…
Ik heb er maar 1 woord voor.
MOOI
Ik denk eigenlijk dat "hoe" ik ben geheel af hangt van in welke situatie je me zet. 
toen ze in de auto zat was er geen indicatie die meteen "moslima" schreeuwde. Knalgele pluche dobbelstenen, gewoon een moderne meid met een tintje maar goed. Ik heb ook een tintje.
Enkel haar naam indiceerde turkse or marrokaanse roots maar zelfs dat wil tegenwoordig niet meer veel zeggen. Ik weet dus eigenlijk niet of je zoveel verschil gaat zien tussen ons.