Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oakland1990 schreef:In Meeuwen weer een ezel gepakt. Aan het karkas te zien zal dat wel meer dan 1 wolf geweest zijn, als ze ong 10kg vlees in een maaltijd kunnen wegwerken
Oakland1990 schreef:Daks schreef:
Beetje jammer dat ie helemaal anti wolf moet zijn om in die groepen te kunnen komen
Dat hoeft helemaal niet… je moet motiveren waarom je er bij wil. Wel ik heb paarden in die regio dus wil gewaarschuwd zijn. Dat is reden genoeg. Je moet daar ook niet actief deelnemen.
Daks schreef:Ik ben als antwoord als standpunt tegen de wolf aangegeven dat ik een klein koppel op de Veluwe niet erg zou vinden als die wildbeheer doen ipv jagers. daarbij heb ik aangegeven probleemwolven te ruimen. Lijkt mij niets verkeerd maar toch word ik niet toegelaten tot de groep vanwege bovenstaand antwoord. Beetje raar.
jolandje schreef:mysa, dat kan ik me voorstellen, eigenlijk moeten er hier geen roedels zijn, want een alleenreizende wolf is gevaarlijk, maar met hoe meer ze zijn hoe groter en meer prooien ze zullen vangen , een roedel is dus ook not done wat mij betreft, toen er nog maar een paar wolven waren hadden ze moeten wegvangen en brengen naar gebieden waar voor ze een goed habitat is ( siberie? )
Kaja schreef:Hoe kan het toch dat de media dit niet oppakt? Waar gaat dit mis? Het is toch afschuwelijk wat hier gebeurd, dit kan toch gewoon niet waar zijn?!
Maar ook nog altijd de vraag “is het wel de wolf? “. Zijn er dan zoveel valse loslopende honden in Nederland dat dit überhaupt een vraag kan zijn?
Ik vind het echt afschuwelijk dat we afgezien van het leed van alle aangevallen en dode dieren onze eigen dieren niet kunnen beschermen tegen deze waanzin. Als de populatie zo doorgroeit dan vrees ik voor alle veulentjes komend jaar…
Wanneer stopt dit? Als het eerste menselijke slachtoffer valt? Ik houd m’n hart vast want ik vrees voor een jong kind….
Oakland1990 schreef:In Meeuwen weer een ezel gepakt. Aan het karkas te zien zal dat wel meer dan 1 wolf geweest zijn, als ze ong 10kg vlees in een maaltijd kunnen wegwerken
Lukasje schreef:Jessix schreef:Hoe is die app groep? Zijn het echt enkel meldingen of ook discussie? Ik zou meldingen ook wel prettig vinden.
Enkel meldingen, soms ook link naar fb, ook wel enge foto’s maar géén commentaar/discussies!