Ik zou eerst eens even afwachten tot je schouder weer goed is, misschien is de angst versterkt daardoor. Hopelijk vind je binnenkort weer moed
Ik heb me opgegeven voor een trail clinic. Op zich denk ik niet dat Bjelle de opstakels spannend vind maar dat is dan de eerste keer van huis en dat leek me wel een relaxte opstap naar meer. Ik hoef dan ook nog niet erop dus hopelijk ervaart ze dat als een lollig uitje
. 
Mijn instructrice probeert me idd wel te helpen met mijn angst, maar ik ben ook qua karakter ongelofelijk perfectionistisch, dus als dan iets niet lukt is het dubbel en dik balen. Ik kan met Diallo (mijn ander paard) wel wat rijden, dat was ik ook wel van plan maar geen idee of ik daardoor meer vertrouwen ga hebben, die ken ik namelijk al jaren en vertrouw ik ook door dubbel en dik. Morgen maar weer naar de dokter met mijn schouder. Het is idd ook wel de gedachte dat ik nu echt niet mag vallen die mee speelt. Heb wel al schrik gehad, maar toch nog nooit op deze manier.
Zo eentje wou ik ook altijd!
Ik denk dat ik hetzelfde blauwe deken heb voor Diallo
Epplejeck? Diallo krijgt deze week zijn bucas recuptex onder de 0grams regendeken. Marie heeft een regendeken met fleece (geen nieuwe nee, de oude van Diallo die eig net te klein is voor hem). Wil ze deze winter max een 200g deken opleggen bij haar. Diallo krijgt 300g op als het echt koud wordt. Beide niet geschoren.
hij stond er zelf van te kijken want ze reageerde met knijpen nergens op! Ik kon niks anders dan huilen van geluk (Sorry syd) dit was het minst ergste wat eruit kon komen nu een paar dagen weken en watjes proppen en dan kunnen we hopelijk weer onze training oppakken ...
) 
Geen wondje ofzo en ze belastte het been wel gewoon maar niet goed natuurlijk.
Ik hoop over een jaar of twee met Feyre mee te kunnen doen!
én ze vindt het fantastisch om in de modder te rollen. Aangezien ze wel een enorme pluizige vacht krijgt is ze dan dus van top tot teen bedekt onder een dikke laag prut en kun je er niks meer mee. Ze staan verder op onbeperkt hooi, zowel in de paddock als op stal.
Het was dat of inspuiten met cortisone. Heb dus maar voor het eerste gekozen. Nu is 3x met mijn drukke planning ook wel heel moeilijk, maar het zal wel moeten. Zondag ga ik terug met Marie aan de slag. Heb geen les, maar mijn lesgeefster is wel op stal indien het toch even moeilijk zou zijn.
Wat is ze stoer!!