Je mag het filmpje doorsturen hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben ook geen type dat iedere dag wil rijden.
, maar ik heb geen haast, ik wacht tot paard hier op het erf komt lopen
. Heb natuurlijk nog O. en we zijn druk met de Welshkes, Connor start ondertussen wedstrijden met haar pony en komend voorjaar komt daar Romeo nog bij voor haar. 
Iessie schreef:Dan kun je lang wachten.
Maar je hebt groot gelijk hoor, het heeft geen haast.
, ook paarden om te rijden/uit te brengen, maar ik wil wel iets van mezelf, zeker nu het spul hier zo heerlijk aan huis staat
. 
dus weet niet wie het zijn):

wreckh schreef:Lekker off topic hier!
ik zit weer zo vreselijk in twijfel. Voordat ik het aanbod van mijn instructrice kreeg ben ik bij een 10 jarige grote ruin geweest. Echt een heerlijk paard. Past helemaal in mijn plaatje, alleen wat aan de oude kant, aangezien ik hoop dat ik in mijn leven niet weer op paarde jacht hoef. Dus toen ik het aanbod van mijn instructrice kreeg heb ik deze ruin afgemailt. Maar het zit me toch niet lekker, ben nooi echt weg geweest van Friezen. Maar mijn hoofd zei dat ik het wel moest proberen. Maar toch heb ik nog steeds niet dat wow gevoel. Toch nog maar een keer naar die ruin? Zo oud is 10 nou ook weer niet. En hij was echt leuk. Prijs wel wat boven budget, maar daar maak ik me niet zoveel zorgen over. Hij is dat geld wel waard volgens mij. Pfffff, moeilijk hoor.
moonprayer schreef:dat werd een vosje van krap aan 1.60, moeilijk te verkopen, hij had ook al wel wat streken.
Maar 6 jaar later was het wel een knap paard van 1.64m geworden
nathe schreef:iessie ik kan de pony van Arabiertje hier wel aanraden!
Ook een hafje en echt een tof paardje. Zit veel potentieel in!
Iessie schreef:Wat zouden jullie willen betalen voor een merrie van 4,5 jaar. Waarschijnlijk een tinkerkruising. Alleen een paspoort en recreatief bereden.
??
Langcara schreef:Zijn er nog mensen die iemand kennen die een paard gekocht heeft, bijvoorbeeld een vos met de gedachte "het moet geen vos zijn", of die geen schimmel wilden, maar guess.... Of een merrie terwijl het een ruin moest zijn. Ik kende iemand die geen merrie wilde en geen vos. Dus.......
Weet je, met welk paard je een klik hebt, of welk paard een bepaald gevoel bij je opwekt, dat kun je op de voorhand niet bepalen he. Uiterlijk zegt niet alles. en dat blijkt wel hier uit.

Arabiertje* schreef:Ben blij dat er nog mensen er zo over denken, op de belgische bokt zit ze ook en kreeg ze dezelfde commentaar.
Daar is ze nu alleen voor de 3de keer gebant omdat ze niet kon lachen met deze commenataar en dan ook in de aanval ging en medebokkers persoonlijk aanviel.
Daarbij denk ik niet dat het de bedoeling is om hier verkoopsadvertentie van je paard meermaals te posten, daar is een andere plaats voor.
Volwassen, noem ik dat...
[/quote]
Arabiertje* schreef:Ik ben terug van mijn proefritje, en het ging vrij wel goed. Moest mij alleen echt aanpassen aan de gangen van dat paard, voelde mij een beginnenling maar als ik het filmpje bekijk valt het best wel mee. Zat wat te lang denk ik... Voor de rest was't paardje wel heel braaf moet ik zeggen, twee weken stilstaan en niks mis gedaan... Ik ga binnenkort nog eens terug om eens een lesje te nemen met hem.

Bij mij liep natuurlijk niet zoals bij de eigenares, daarom dat ik ook eens een lesje met hem ga nemen. Ik wou nog wel filmen maar m'n geheugen zat al vol, zijn benen leken mij correct, niet dik ofzo... Maar ik ga nog een keertje terug om eens een lesje te nemen.
Iessie schreef:Hmm ik heb net naar de haflingerstal gebeld.
Hij had geen bereden paarden, alleen aangespannen beleerd (voor de kar).
Ik heb wel weer een ander nummer van hem gekregen dus ik belde net naar een andere stal.
Ik had een leuke haflingerruin gezien op de website van 6 jaar, die beleerd is onder het zadel (en ook voor de kar). Stokmaat147m hoog.
Hier vragen ze 3000 euro voor.
Hij had ook nog een merrie van 147, 16 jaar en beleerd onder het zadel. Deze kost 1800 euro.