Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knooopje schreef:knollentuin schreef:Wat vreselijk verdrietig om dat te vinden
Klopt!
De filmpjes van de schapen en pony en de volgende dag het dode schaap zijn van mij.
Het is nu al een week rustig gelukkig kwa aanvallen.
Maar elke dag rij ik langs de weilanden en hoop dat ik niet meer van dit soort gruwel aantref..
Nyaleti schreef:Er worden ook wel vaker dingen gepost met "facebook" als bron? Dan bv een link naar die persoon haar pagina / desbetreffende post? Niet specifiek over wolf aanvallen maar zie het echt wel voorbij komen als 'bron'.
tienus63 schreef:Aanval ‘t Harde. 2 schapen gedood.
Aanval, 't Harde Gelderland , 07-02-2024.
Afgelopen nacht de 4e aanval geweest bij schapen in 't Harde
Mocht u aanvullende informatie hebben over deze melding dan kunt u dat sturen naar Wolvenmeldpunt GW via een whatsappbericht op nummer +31617018889.
#geenwolf
[ [url=m/1M7yd9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cWRwxg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BliN3X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/RHzcbd ... tid=K35XfP
Citaat:Aanval, Nunspeet Gelderland, 07-02-2024.
Wolf is geweest bij de mensen naast waar wij onze paarden hebben staan. 1 schaap dood. Ingewanden lagen eruit en de keel was doorboord.
Wat ik begreep is dit op klaarlichte dag gebeurd. De dierenarts bevestigde dat dit wel om de wolf moest gaan gezien de schade aan het schaap. Het officiële DNA onderzoek moet dit nog uitwijzen.
De hele dag waren er mensen op de stal, het is daar nog geen 20 meter van de rijbaan en nog geen 40 meter van de stallen af. Dus het is erg bijzonder dat het gebeurd is overdag, zo dichtbij de mensen
Mocht u aanvullende informatie hebben over deze melding dan kunt u dat sturen naar Wolvenmeldpunt GW via een whatsappbericht op nummer +31617018889.
#geenwolf
tienus63 schreef:Probleem met Facebook als bron is
-niet iedereen heeft Facebook
-niet iedere Facebookgebruiker is lid van de groepen waarin deze aanvallen getoond worden.
Derhalve post ik de tekst en foto’s uit die berichten zodat iedereen het kan zien en plaats ik de facebooklink.
Nyaleti schreef:tienus63 schreef:Probleem met Facebook als bron is
-niet iedereen heeft Facebook
-niet iedere Facebookgebruiker is lid van de groepen waarin deze aanvallen getoond worden.
Derhalve post ik de tekst en foto’s uit die berichten zodat iedereen het kan zien en plaats ik de facebooklink.
Ik vind in iedergeval dat jij goed werkt verricht hierdaar gaat vast wat tijd in zitten maar fijn dat je het hier altijd deelt.
Maar voor VN posts: mogen ze daar een bron delen waar je voor moet betalen? Bv BN de stem moet je lid worden of betalen wil je artikelen in zien. Dat heeft ook niet iedereen?
Al vind ik vaak Facebook (en dan een orginele post) vaak betrouwbaarder dan een kranten artikel van 5 zinnen. Maar dat gaat wel heel offtopic![]()
-
Zo overdag.. dat kan toch bijna niet zou je zeggen, dat niemand iets hoort? Bizar. Stille sluipmoordenaar..
Anne_GTI schreef:Weer op klaarlichte dag...
Vanmorgen liep er weer eentje op het fietspad tussen Uddel en Garderen. Dat is al 2x binnen een week. Heb een staatslot dus nou moet ik de jackpot wel winnen...
Citaat:Aanval, Putten Gelderland, 07-02-2024.
Bij een aanval in Putten is 1 schaap gedood en 2 schapen dusdanig verwond dat deze geëuthanaseerd is.
#geenwolf