We zijn gebleven tot ze rustig stonden te eten. Ik ga dadelijk terug met eten zodat ik ze nog eens kan nakijken voor het donker wordt. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We zijn gebleven tot ze rustig stonden te eten. Ik ga dadelijk terug met eten zodat ik ze nog eens kan nakijken voor het donker wordt. 

)
" Hij zei daarop "ik zal in dat geval ook nog tegen de bumper trappen dan zijn we zeker.
" en toen heeft hij gewoon rustig neer geschreven wat ik gezien heb. Wat met mijn brein dat alles op slaat in fragmenten vrij gedetailleerd is maar hij zei "uwe is het meest gedetailleerd maar ge hebt alle drie (twee getuigen en de 2e partij) hetzelfde verhaal dus de verzekeringen gaan plezier hebben." (omdat er dus een vluchtmisdrijf is van de veroorzaker.)

Ze is er van af gekomen met een lichte hersenschudding. De ambulanciers hadden haar gezegd dat ze god op haar schouder gehad had dat ze er levend uit gekomen is. Toen heb ik haar gevraagd of ze al was gaan kijken naar haar auto en toen ze zei van niet heb ik haar aangeraden om daar goed over na te denken want dat ik eerlijk gezegd dacht dat ze niet meer leefde. En dat er nog mensen stonden die ook niet durfde te gaan kijken. Ze vroeg of ik haar kon vertellen wat ik heb gezien want zij herinnerde zich alleen nog dat ze uit moest wijken voor een zwarte auto maar daarna alleen maar "stukken" en dat ik bij haar gebleven was en beschermd had. Dus heb heer verteld wat ik gezien heb. Ik heb haar idd kort zien uitwijken, een minimale "stuurfout" uit een schrikreactie die je over je gehele carrière in de auto miss 100 keer maakt en waar nooit iets mis gaat en die bij haar hierin resulteerde.
Ze heeft mijn gegevens, kan zijn dat haar verzekering me gaat bellen om het verhaal te bevestigen. Als er getuigen zijn kunnen ze hier klacht tegen onbekenden in dienen (in dit geval dus de auto die vluchtmisdrijf gepleegd heeft) en dan komt het uit een fonds speciaal daarvoor maar de politie was ook nog bezig met het zoeken naar de auto in kwestie dus wellicht hebben zij toch meer informatie. Ik weet dat de 2e getuige zei dat ie zijn nummerplaat gezien had maar niet opgeslagen. Wellicht heeft ie het zich herinnerd toen alles gezakt was. Dat zou de ideale situatie zijn. Vanuit mijn positie kon ik de nummerplaat niet zien enkel dat zijn (of haar) remlichten aan gaan en het meisje dat mij net belde daardoor moest reageren. (ik reed nog een paar meter schuin achter haar dus zag net de remlichten van de auto in kwestie en de kleur) En daarna ging het snel mis dus wellicht heb ik wel de nummerplaat gezien maar gewoon niet als belangrijk op geslagen.

Mazzel voor haar.

ze gaf aan dat ze wel bang was in de auto nu.
(als passagier. Ze heeft nog niet zelf gereden).