Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babootje schreef:Binkie_Eline schreef:Ik ben verliefd geworden op de pony waar ik gister ben gaan kijken, hij was al gekeurd en geen aanmerkingen, dus zaterdag gaan we hem halen
Klinisch of ook rontgen? Een tip: altijd door een eigen veearts laten keuren.
JoyceLa schreef:Wow wat gaat dat hard in eens met de paarden! Leuk!
Galuppy spannend! Ik snap je helemaal!
Ik ben gister avond onverwachts ook gaan kijken! Wat een ontzettend leuk, mens gericht paardje! En goed opgevoed! We moeten nu nog een afspraak maken om te laten keuren.
Er is wel een uitdaging; ze staat in Nederland maar je moet wel eerst België in en weer uit. Zou dat problemen kunnen opleveren met ophalen? Weet iemand dat? Of maakt het niet uit als in het paspoort staat dat ze uit Nederland komt? Ik weet ook helemaal niet waar ik dat na zou kunnen vragen haha.
Want als ze wordt goedgekeurd wil ik haar wel gelijk meenemen, het is toch wel een eind rijden heen en terug...
JoyceLa schreef:Wow wat gaat dat hard in eens met de paarden! Leuk!
Galuppy spannend! Ik snap je helemaal!
Ik ben gister avond onverwachts ook gaan kijken! Wat een ontzettend leuk, mens gericht paardje! En goed opgevoed! We moeten nu nog een afspraak maken om te laten keuren.
Er is wel een uitdaging; ze staat in Nederland maar je moet wel eerst België in en weer uit. Zou dat problemen kunnen opleveren met ophalen? Weet iemand dat? Of maakt het niet uit als in het paspoort staat dat ze uit Nederland komt? Ik weet ook helemaal niet waar ik dat na zou kunnen vragen haha.
Want als ze wordt goedgekeurd wil ik haar wel gelijk meenemen, het is toch wel een eind rijden heen en terug...
Binkie_Eline schreef:Ik ben verliefd geworden op de pony waar ik gister ben gaan kijken, hij was al gekeurd en geen aanmerkingen, dus zaterdag gaan we hem halen
Babootje schreef:Klinisch of ook rontgen? Een tip: altijd door een eigen veearts laten keuren.
Blackberry28 schreef:En een niet te oud keuringsrapport mocht je hem willen verzekeren,anders moet je hem weer laten keuren.