Hier was even radiostilte want ik kreeg (krijg
) echt een punthoofd van Feyre. Vorige week dinsdag is ze 3x door het draad gedenderd. Mijn bijrijder nam mijn andere paard mee en Feyre wilde mee. Ik zat ondertussen volledig vast op mijn werk dus dat was geen fijne middag
Uiteindelijk ben ik na werk naar stal gescheurd, heb ik beide paarden tegelijk meegenomen van de wei naar stal (20 minuten lopen) en heb ik ze in de paddock gezet. 

So far so good? Nou nee, want zondagochtend werd ik gebeld dat ze bij de buren in de wei was gekomen. Onder het draad van de paddock door (waar véél stroom op staat). Buren stonden met haar aan de hand voor de deur van de staleigenaar
Dus nu staan ze 's nachts al op stal, voor het stalseizoen aan. Dus een hoop extra werk, maar ik wil écht niet dat ze in het donker op stap gaat. 
Hoop frustraties, want dit gedrag is écht niet oke. En moet ik er weer uit zien te krijgen voor ze volgend voorjaar weer richting de wei gaat.. Zo jammer, want het is het liefste, braafste en makkelijkste paard wat ik ken. Ze is zó vreselijk leuk
Maar dat achterlijke uitbreken..

Zo frustrerend! Maar als het goed gaat ziet het er ook meteen top uit hoor
En ik ben jaloers op hoe wit hij altijd blijft....
Snuitje spreekt boekdelen 
Foei

Ik ben vandaag voor het eerst terug op Marie gekropen, ben gewoon in tranen uitgebarsten. Ze ging weer tegen m'n been plakken en tegen de kant hangen. Werd ik natuurlijk helemaal panisch van aangezien ik zo de vorige keer gevallen ben. Ik zie mijn paardje het zo goed doen met mijn lesgeefster, maar heb er zelf totaal geen vertrouwen in. Heb dus toch meer schrik dan ik gedacht had. Nuja is 2x hard vallen op 2 maanden tijd natuurlijk niet leuk. Ik weet dat ik ook gewoon even de knop moet omdraaien en het vooral in m'n hoofd zit, maar op dit moment vertrouw ik haar gewoon niet, en ik weet niet hoe ik ze wel terug moet gaan vertrouwen. 
Heel begrijpelijk hoor, je hebt echt een paar klappers gemaakt en dan zo'n jong onstabiel paard om weer mee op te bouwen geeft weinig vertrouwen 
ocherm 

deed mijn vorige mini ook vaak.

)