Lekker gelest PSvanLot?
Ohh, heel erg vervelend als ze steeds zo uitbreken Berdien en bovendien niet geheel ongevaarlijk, lees ik. Heb je niet een wei die met hout omheind is waar ze in mag?
Haha Sizzle, heel herkenbaar! Rudi was ook lekker fris de afgelopen dagen. Met longeren een hele rodeo. Toen dacht ik wel even "En daar moet ik op?"
Toch de stoute schoenen laarzen aangetrokken en opgestapt, hij was hartstikke braaf en ik heb fijn gereden
CL, mooie deken. Rudi heeft een handy down van zijn moeder om haha. Hopelijk gaat het snel beter met je schouder.
Granoek, Duke ziet er goed uit! Nu jij nog dan
PL, het was gezellig en Gentle deed het super. Fijn dat jullie weer op 1 lijn zitten.
Fijn is dat hè Babootje, als ze zo lekker meewerken en fijn aanpakken. Tof ook dat jullie merrie weer terug is en de rust haar zo goed heeft gedaan.
Sosha schreef:Ik heb wel van die supervette camera's gezien die je dan kunnen volgen.
Maar om nou te zeggen dat ik die echt nodig heb.........
Mijn man heeft een Gimbal gekocht. Die ga eens even een keer in beslag nemen. Die kun je zo instellen dat de camera je volgt tijdens het rijden.
Quir
Kruimel ook lekker bezig weer. Gelukkig niks aan de val over gehouden allebei. Leuk TREC! Kennisje van mij doen daar eigenlijk ook altijd mee, in Geffen. Weet nu niet of ze ook gaan eigenlijk.
Ik kan wel zeggen dat ook het rijden zonder begeleiding best goed gaat. Ik moet sommige dingen nog een beetje afleren die er in de loop van de jaren ingesleten waren maar gelukkig ben ik me er van bewust als ik de fout inga en gaat het nu al veel beter. Mijn handen wilden nog weleens een eigen leven gaan leiden
Gisteren hadden we les en vandaag weer zelf gereden, nu eens aan de andere kant van de bak voor de afwisseling.
Rudi begint ook steeds meer een sportlijf te krijgen, komt steeds meer model in, spieren in plaats van babyspek : D

En nog altijd moet meneer wat te frotten hebben. Ik denk dat hij dat wel nooit af zal leren