LET WEL, dit is al een oudere video, maar zojuist geupload. Dit was de 1e keer dat we los van de longe gingen, zoals je ziet was ik wel gespannen.
Echt rijtechnisch commentaar hoef ik niet perse, weet dat die hier nog te veel het neusje naar binnen heeft e.d, maar voor deze rit vond ik dat nog niet zo verkeerd. Braafheid eerst, daarna komt de rest. Inmiddels weten we dat die braaf is, dus de keren dat we nu trainen proberen we het neusje er meer uit te krijgen.
Leuk commentaar en/of tips zijn wel altijd welkom.En hier onze eerste buitenrit, de achterste is Rockstar
Dit is denk ik nu zo'n maand geleden.Ik ga kijken of het lukt om zaterdag weer beeldmateriaal te krijgen zodat het huidig beeld ook zichtbaar is. We rijden nu inmiddels in de heeeule grote binnenbak en vrijwel alleen nog maar op de binnen hoefslag.
alleen bij een smalle doorgang aan het begin van het bos deed Wito het haha
. Heb contact met een winkel die het merk/model/maat zadel die ik wil tweedehands hebben en hoop hem morgen avond op te kunnen halen als ze akkoord gaan met mijn bod.
Als t beter gaat doe ik de oefeningen ook in draf en straks veeel later ook in galop.
ik al geopperd om het dan maar te annuleren ook ivm het dak enz, niet nodig.. oké dan.
Ze heeft nog nooit een binnenbak gezien en allemaal paarden langs het gangpad. Eerst rustig laten wennen aan de hand en daarna gelongeerd. En toen kon ik ook wel heel simpel opstappen en ontspannend rond rijden