ik meld mij ook even aan. ik had mijn paard te koop staan omdat ik mijn paard veel te groot vind en hier geen overzicht mee zie. maar gelukkig heb ik een heel goed te huis gevonden
maar ben ook druk rond aan het kijken of ik wat leuk kan vinden maar merk wel dat er wel erg rare mensen bestaan die je wel kunt.....
Linni gefeliciteert fijn dat het paard is goed gekeurt...ik ga maandag op pad kijken naar een kruizing fries mooi stevig braaf dier van 14 jaar..ze vragen alleen nog iets te veel geld dus ga op pad kijken of het echt wat is en hopen dat er wat van de prijs af kan..
Schimmeltje gaat maandagavond op de trailer en verhuizen.
Yelly
Geplaatst: 21-04-12 09:49
vonneke schreef:
Tuurlijk. De prijs is eigenlijk altijd een vraagprijs.
Ik vind het heel lastig om te bepalen wat een normaal bedrag is om 'af te dingen' Je wilt verkopers natuurlijk niet beledigen, maar je wilt ook niet onnodig de volle pond betalen
Ik vind het heel lastig om te bepalen wat een normaal bedrag is om 'af te dingen' Je wilt verkopers natuurlijk niet beledigen, maar je wilt ook niet onnodig de volle pond betalen
Ik durf wel een eind onder de vraagprijs te bieden, hoeveel, dat hangt ook af van de VP.