Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en hardop "ja het is een lief manneke" *aait geërgerde Joy over de bol*

hij is gewoon leuk.
en behoorlijk duidelijk met zijn uitdrukkingen.
Sky durfde ook wel bij de DA komen kijken zolang hij achter Joy kon blijven staan.
Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat verstoppen als ie Joy voorbij groeit.
Joy heeft hem inmiddels terug in gehaald)
en hij weet van wie Rêve haar karakter heeft dus hij kijkt er vast naar uit gezien hij niet door de weide kan lopen zonder zweep als Rêve er staat.
pien_2010 schreef:Muga schreef:Dat dus
Haha dan hangt er een herder aan zn arm
)
Als ik bv de was aan het vouwen ben dan zit ie ofwel langs me met zijn blik richting de deur ofwel ligt hij langs me maar hij is altijd klaar om te verdedigen. 
Rêve was, vanzelfsprekend, niet zo onder de indruk van dat dreigement....
Vandaag is ze blijkbaar ook een etter geweest want vanmiddag vroeg ie of ik heel boos zou zijn als hij een stroomband kocht voor haar...
Die hebben we nu in orde gemaakt voor de hengsten.
Terwijl Joy wat treuzelde (is ook nog maar zijn 3e keer uiteindelijk) moest ik Sky tegen houden om er niet op te rennen.
Die dacht "de laatste keer dat ze me op dat ding zette kreeg ik eten, wie weet wat ik nu krijg" volgens mij. 

De twee bovenste draden zijn een min en een plus zodat ze altijd stroom krijgen als ze "over" de draad willen hangen en manlief hing daar dus even aan. 
Alles hangt ook wat af van hoe de weide het doet. Ze hebben er met 7 op gelopen en dat ging eigenlijk goed (geen modder ook niet in de winter) dus in theorie moet het kunnen.
Helemaal achteraan hebben ze de hooiruif staan omdat die plek het meeste schaduw heeft en daardoor ook het minste gras. Ze hebben twee grote drinkbakken staan, 1tje kort bij waar ze staan op de foto's en eentje aan de stallen. Alles is er op voorzien dat als er een etter tussen zit, die niet de andere kan weerhouden van eten of drinken.