Fijne overgang zo Noisy, eerst nog even een maandje in pension daar. Hoe bevalt het zelf verder sleutelen?
Hoe was jullie puzzelrit s1993?

Deze week dus paard thuis Sosha, leuk
Gisteren voor het eerst weer gereden, eerst instructrice er even op voordat ik opstapte want ik was weer aan het piepen
Had niet gehoeven achteraf...na 2,5 week vrij stap je op Pinda dus gewoon op, stapt langs de weg naar de bak, kachelt vrolijk en hardwerkend door de dikke modder en stormwind je rondjes en stapt aan een lang teugeltje langs de weg op je gemakje weer terug naar stal
Super stoere brave puppy, en nu last van haar mond weer weg is loopt ze ook meteen weer heel erg fijn 
Heel wat anders dan haar moeke, die had gisteren storm tussen haar oren waardoor we in tijdens klein stapritje het bos bijna samen op onze kont in de sloot zaten omdat ze vond dat ze dringend moest stuiteren
En dat is dan 22 en met pensioen
) maar die zijn sinds mn afgelopen les als sneeuw voor de zon verdwenen en we zijn dus ondertussen de training weer verder op aan het pakken (uhm, nou ja... Gentle heeft 3 dagen in de week vrij

Duke ziet er heel goed uit.
Wel vervelend van het bokken. Wel fijn dat je de oorzaak gevonden hebt en wat goed dat je er ook naar hebt laten kijken. Hoe oud is hij nu?
Maar nog even tandenbijten vrees ik. 

fijn dat ze ook lekker ontspannen ging buiten