Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:Een jaar is nog best wel kort. Ik ben vier jaar verder en als ik nu zie wat ik allemaal met haar kan, ja behalve dat schrikken dan. Komt vast goed met Bonnie! Of Bontie
Monique1963 schreef:Hallo allemaal, even algemeen voor ik weer op jullie inga, ja veel spierpijn gehad, ben afgelopen dagen meer gaan bewegen om contrapijn te krijgen zeg maar en ik heb nu alleen nog een heel erg stijve nek, pijnlijk stuitje, (toch weer) en mijn linkerheup is niet erg grappig. Maar verder gaat het goed!
Callas eet haar nieuwe magnesium goed op, dat is altijd weer even afwachten wat ze wel of niet lust. En voor Henny (en anderen geïnteresseerden) het is magnesium met calcium voornamelijk.
....
Joey, inderdaad weet ik nu bijna wel zeker dat er iets gebeurd is. Gisteren zette ik ze in het land, door de deur naar achteren open te zetten. Kunnen ze zelf erheen lopen. Mijn hond liep in de schuur, een normaal iets, maar hij kwam achter de paardentrailer vandaan en Callas kreeg het voor elkaar om IN de stal gang te schrikken en op hol te slaan! Ze liep bijna de shetten ondersteboven. Dat is al in geen jaren meer gebeurd, dus alles bij elkaar opgeteld is er iets vervelends (zoals Jet zegt, voor Callas-begrippen) gebeurd. Ik ben lid geworden van de facebook van dat meisje en heb via de chat contact gelegd en probeer via een omwegje erachter te komen.
En ik had wel gezien (dat wijken twee keer) dat ze raar deed, maar kon niet vermoedden dat dat al invloed had op haar englevel. Ik leer iedere keer bij. Volgende keer moet ik afwijkend gedrag, hoe raar ook, opvatten als een voorteken en inderdaad eerst iets anders doen.
Benthhh schreef:Oh lieve Mo wat vind ik je toch elke keer ontzettend dapper dat je tòch weer op stapt.. haar tòch weer het vertrouwen geeft van jou op haar rug..
Wat goed dat het vandaag zo top ging!
Misschien nog een stomme tip die wel een beetje moeilijk is om buiten uit te proberen maar ik wil hem je toch maar geven omdat ie mij heel erg helpt;
Stoppen op het hoogtepunt. Als het heel fijn gaat stoppen. Ik merk dat ik de neiging kan hebben van: het gaat nu supergoed. Nog even zus en zo. En dat dat dan net niet meer zo lekker gaat. Zonde dus! Al stap je af en ga je aan de hand verder als je buiten bent?? Dan kun je misschien nog vaker positief afsluiten! En dan dus steeds die hoogtepuntjes verder uit proberen te breiden.
Wat een mooi sprekend koppie heeft ze toch
joey2010 schreef:Mo wat fijn om te lezen dat het super is gegaan!
Ik kan me voorstellen dat jullie hebben gelachen bij de boomstam, ze zijn soms een beetje dom.
Op naar vele van deze ritjes waarbij ze niet is verschoten.
henny_w schreef:Toppie Monique dat het zo goed ging en jullie echt genoten hebbenIk vind het idee van die 2 vlechten heel goed. Zo kan ze alles veel beter zien. Door een dichte bos manen wordt iets toch schimmiger en mogelijk reden tot sneller schrikken. De oudste hier heeft ook een behoorlijke manenbos op haar voorhoofd. Bij een bosrit bundelen we het meestal met een elastiekje zodat haar zicht beter is