@Miesjex Aah wat heeft Kane toch ene lieve uitstraling.
@Annikoe leuk dat jullie nu lekker kunnen wandelen en dat het goed gaat! Ook gezellig dat er een pony meeging dat geeft vaak toch wat meer vertrouwen.
carika schreef:Voor de 24/7 buiten paardjes, laten jullie ze ook in de winter zonder deken staan?
Ik twijfel bij Zimba, afgelopen jaar hadden ze veel meer beschutting en een schuilstal. Dit jaar hebben ze alleen bomen en struiken als bescherming.
De afgelopen twee dagen heeft hij al een deken op gehad, de combinatie regen+wind wilde ik hem niet aan doen.
Nu is de vraag of ik de deken er morgen weer af haal, maar dinsdag gaat het weer regen en ik vind het hele op en af ook maar wat...
Mijn 24/7 buitenpaard heeft geen deken. Dat ging vorig jaar heel goed. Nu met die regen heb ik er wel even over gedacht er een op te gooien, maar zo lang hij weinig last heeft van de kou en niet ziek wordt doe ik het niet. Hij krijgt binnenkort ook een schuilstal. Dat scheelt ook denk ik.
@puppy1128
Haha ja vaak lijkt het karakter van het paard wel op de baas.
Het strand was koud, nat en winderig, maar super leuk. We hebben een heel eind over het strand gegaloppeerd en ook op de renbaan van Duindicht. Het was een wedstrijd, helaas niet gewonnen, zelfs gediskwalificeerd omdat de hartslag niet op tijd naar beneden ging, maar ach het was een leuke ervaring.
Volgens mij is het vandaag beter weer, veel plezier!
Ben benieuwd naar BBP. Altijd leuk als je alvast wat hebt. Maak je een foto?