Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lies schreef:Gefeliciteerd Eef en Maaike! Vertel ons iets, globaal zeg maar
Succes Doef!
Nog 1 nachtje slapen voor de keuring. Zou er echt ziek van zijn als deze ook afgekeurd wordt.
Ze is echt perfect
IndianSu schreef:Hmm dat maakt de situatie best lastig. De verkoper is al zo lief om haar voor mij vast te houden tot de 2e bezichtiging, maar vasthouden voor 6 weken kan ik natuurlijk niet verwachten. Wat zouden jullie in dit geval doen? Kopen met ontbindende voorwaarde?
Overigens acht ik de kans klein dat ze het heeft. Het kan alleen van haar vader komen, en dat is een zeer veel gebruikte dekhengst.
maaike5581 schreef:lies schreef:Gefeliciteerd Eef en Maaike! Vertel ons iets, globaal zeg maar
Succes Doef!
Nog 1 nachtje slapen voor de keuring. Zou er echt ziek van zijn als deze ook afgekeurd wordt.
Ze is echt perfect
Ik ben gaan kijken naar de merrie, wordt in juni 6.
Liep en reed echt heel fijn.
Makkelijk te rijden en gaf heel veel vertrouwen.
Afstamming is van Florencio.
Babootje schreef:IndianSu schreef:Hmm dat maakt de situatie best lastig. De verkoper is al zo lief om haar voor mij vast te houden tot de 2e bezichtiging, maar vasthouden voor 6 weken kan ik natuurlijk niet verwachten. Wat zouden jullie in dit geval doen? Kopen met ontbindende voorwaarde?
Overigens acht ik de kans klein dat ze het heeft. Het kan alleen van haar vader komen, en dat is een zeer veel gebruikte dekhengst.
Dat zou ik alleen doen als de verkoper een professionele handelaar is.