Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alja schreef:Calypso84 schreef:ik hoop dat de eigenaar van het paard waar wij aan het kijken zijn niet nog meer geïnteresseerden heeft
Vrijdag gaan we voor de 2de keer kijken.. en dan meteen een prijsafspraak maken denk ik
goedgekeurd door iedereen?
Linni_ schreef:Ik heb hem ook gemist! wat voor een is het? ben wel benieuwd
_URIA_ schreef:Heb eergister gereageerd op deze merrie: http://www.bokt.nl/markt/ad/35190/chiqu ... ie-te-koop
Klinkt alllemaal leuk en wellicht echt iets voor mij, ze gaan van het weekend filmpjes maken en dan ga ik denk ik volgend weekend kijken
FeVi schreef:Ik ben een 'stille' meelezer, zelf niet meer op zoek naar een nieuw paard. (Gelukkig gevonden!) Maar ik weet uit ervaring dat je soms de moed in de schoenen kan zakken bij het zoeken naar een nieuw paard. Misschien dat sommige van jullie nog iets hebben aan de handelsstal waar ik mijn nieuwe paard heb gekocht? Ik ben uiteindelijk geslaagd bij Agaath van der Lei, destijds in Uden, nu heeft zij haar stallen in Reek. Zij zet niet alle paarden die zij te koop heeft staan op het internet. Misschien is het voor sommige van jullie een telefoontje waard?
Succes met jullie zoektocht, ik blijf jullie zo nu en dan volgen!
Linni_ schreef:Laat je alleen klinisch keuren of ook röntgen Calypso?