Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loretta schreef:Happinez schreef:
Vanaf 21:20. Een bioloog die het eerlijke verhaal verteld. De wolf kan wel degelijk mensen aan vallen. Ook weerlegt hij openlijk de leugen van Glen Lelieveld dat de wolf zo schuw is.
Ik zou deze bioloog weleens aan tafel willen zien met Glenn lelieveld en Jantje Loos.hij praat beide heren met gemak onder tafel.
josien_m_ schreef:Nee, je weet de uitkomst niet van te voren. Wat er hier wordt geschreven over de halsband is heel beperkt, staat niet alleen en alle ins en outs van het onderzoek missen wij.
josien_m_ schreef:Die etholoog heeft veel meer kennis van wolven dan jij of ik. En dat er toch schapen met halsband worden gepakt is geen bewijs dat het niet werkt. Ze moeten eerst wel bijten om een schok te krijgen uiteraard. En na een aantal keer (roofdieren leren langzamer dan prooidieren zoals paarden) is het nadeel van schapen bijten wellicht groter dan het voordeel.
josien_m_ schreef:Die etholoog heeft veel meer kennis van wolven dan jij of ik. En dat er toch schapen met halsband worden gepakt is geen bewijs dat het niet werkt. Ze moeten eerst wel bijten om een schok te krijgen uiteraard. En na een aantal keer (roofdieren leren langzamer dan prooidieren zoals paarden) is het nadeel van schapen bijten wellicht groter dan het voordeel.