Heerlijk er even op uit! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heerlijk er even op uit!
geen goed begin van het jaar zegt gelukkig niet over de rest van het jaar. Monique1963 schreef:Neuh ik ga niet naar de dokter. Ik doe verder vandaag rustigjes aan. En die familie komt hier niet meer in huis. Met de dieren was alles verder wel goed, maar in huis veel dingen kapotgegaan, en ze heeft niet aangeboden iets te vergoeden. Terwijl ik hun hulp wel betaald heb. Het was dus een betaalde oppas. Over de dingen die kapot zijn gegaan kan ik niet duidelijk krijgen hoe het allemaal gebeurd is. Downer dus. Ik verwacht dat als ik iets over Callas ga vragen dat ik ook geen eerlijk antwoord ga krijgen.
Het kan ook door de training komen van TRT. Dat Callas veel druk voelt van mij en dus wijkt.
Tja, van die dingen.

, een schaafwond op mijn rug en mijn linkerheup (uiteraard degene die al zo'n zeer doet) heeft een grote witte plek met twee blauwe plekken erin. En verder erg veel spierpijn overal. Denk dat ik vanavond maar een paracetamolletje neem.