Nee hij kruipt er niet achter gelukkig Hij kan heel goed hals strekken ook en dan doet die het ook
Heb 2 bitten nu gebruikt voor hem een sprenger met een rond tussenstukje om mee te spelen Maar daar werd die wat onrustig van in de aanleuning Er zit nu een stangetje in met tong boog om hem meer ruimte te geven (Dit is een dun stangetje heeft maar een klein mondje ) Met allebei de bitten doet die het helaas
Hij is al eens naar de ostheo/fysio geweest had toen een rib die vast zat en een wervel in zijn hals die los gemaakt is ( vast van al dat vechten in de hengsten wei) Ze komt wel binnenkort weer zou het aan haar ook eens kunnen vragen idd Bedankt

Topic weer gevonden. Ik zit nog maar weinig op bokt maar lees zo nu en dan nog mee. Wat zijn jullie allemaal goed bezit zeg!!
hij is aan de hand weer zo opgefokt als er dingen anders gaan dan normaal.. Ik weet het gewoon even niet meer met hem
pff op zon dag denk ik echt " je gaat op sporthorses " .. Ik kan zo slecht met dat gedrag omgaan. Morgen ga ik rijden , morgen kan het zomaar zijn dat hij weer hee rustig is .. Verschilt echt per dag , of het anders gaat dan anders zeg maar .. Hij pikt veranderingen zo erg op .. Daarom toch maar even bloedprikken