Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Feestje bij jou in de wei met zulke knappe paarden.
. De overgangen draf stap en met name stap draf. Om daarin aan elkaar en nageeflijk te blijven dat vind hij ingewikkeld en ik daarom ook. Ga ik teveel nadenken. Maar uiteindelijk goede overgangen gereden. Gewoon rustig blijven en blijven uitleggen.. jaja.. makkelijk gezegd
. Ik ben zo bang dat ik iets fout doe dat ik te snel ingewikkeld ga lopen doen of niet de juiste timing heb.
34 wp's

Komt vanzelf helemaal goed!

maar uiteindelijk ging het wel goed! Ook voor het eerst met sporen gereden, nam ze goed op

na de knoop doorgehakt te hebben ben ik samen met m'n zus een aantal weken geleden op zoek gegaan naar een jong paard. 3 of 4 jaar moest hij of zij zijn. Uiteindelijk via via bij een vosje van 4 terecht gekomen. Beestje stond ruim 2 maanden op het land om paard te worden en werd nu even bruut verstoord en mocht even aan de bak. Omdat dat op het land gebeurde niet echt een heel duidelijk beeld gekregen maar dat wat we hadden was positief. De week er na nog een keer en toen waren we het er wel over eens dat dit hem was. Of haar eigenlijk want het is een merrie.