tirzasarah10 schreef:jetdekkers schreef:Maar wat denkt iedereen wat een “normale” prijs is voor een grote haflinger tussen de 4/10 jaar hoe ouder hoe meer die moet kunnen. Merrie of ruin moet allround gereden kunnen worden. Had laatst een leuk grote haf gezien kon veel voor leeftijd werd 10k voor gevraagd , is dit dan het “nieuwe normaal” voor een haflinger?
Ik weet precies welke je bedoel en deze mensen prijzen zichzelf de markt uit wat in deze tijd bijna knap is. Naast de idioten vraagprijs(gezien de advertentie was hij echt idioot) hadden deze mensen een compleet lijstje met wensen. Al met al vond ik het heel apart. Ik heb een zoekertje op mp gezet voor een haflinger en 4-5k valt onder normale prijsklasse denk ik. Afhankelijk van hoe speciaal je het zoekt.
Ja klopt!! Een wensenlijst waar je u tegen zegt. En ik begreep als je bijv je paard 24/7 buiten wilt dat je dat aangeeft, maar dit sloeg alles. En voor een 5 jarige ik schrok echt van die 10k. Want als dat straks normale prijzen worden voor een haf dan zit die er voor mij de komende jaren niet in!