Sam zijn been ook een heel stuk beter. Joy blijft een grapjas.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rocamor schreef:De pees lijkt al veel droger. En ik zie zo snel ook geen rare bulten op de pees zelf.
Jij hebt, samen met T, Pretty het mooiste cadeau gegeven dat je haar kon geven: een baasje waar ze mee overweg kon, een prachtige plek en to be a horse that is loved by a girl, as every horse deserves.
Zij heeft jou je Droompaard gegeven.
Het zal je niet in de koude kleren gaan zitten als er wat meer haar zou gebeuren, dus diep in je hart: als je wilt gaan kijken, waar is het dan voor?
Ik weet dat zij zelf er zo niet over denkt maar ik ben niet meer naar haar gaan kijken sinds ik haar weg gedaan heb. Ofja, de eerste maanden wel nog omdat ik hun les gaf. Maar zodra ze op pensioen ging ben ik eigenlijk niet meer gaan kijken.Avalanche schreef:Toch was het ook wel heel bijzonder wat je met Pretty hebt bereikt, zeker gezien haar verleden![]()
Ik vind Rêve er toch ook op lijken. Ik denk dat Rêve de ongetraumatiseerde versie is van Pret.
Sam..... Monster was ook echt zo dramatisch toen met de blessure, maar erna ook nog hoor. Je mocht niet eens naar het been kijken gewoon. Het lijkt wel weer iets beter?

pien_2010 schreef:Het lijkt of Joy ook die blik heeft van oma en moeder.

pmarena schreef:Ja je ziet er wel herkenningspunten in inderdaad
Stel je voor dat je vanmiddag bericht krijgt dat ze Pret met spoed in moe(s)t laten slapen.
En ze dus echt weg is, je kan er niet meer naartoe, er is geen keuze meer.
Stel je dat telefoontje levendig voor. Wat is je reactie dan....?
oliebol gemiste kans om haar nog even een knuffel te geven. Of "het is wel goed zo".
jokari schreef:Pretty ziet er goed uit.
Komt echt niets te kort. Riviera87 schreef:En als je het anders bekijkt.
Wat verwacht je dat het je gaat brengen als je haar bezoekt?
Fijn dat de pees van Sam al wat beter is! Ga je nog een echo laten maken nu de zwelling minder is?
even mijn hoofd weer leeg kunnen maken.
dus dat zal ze zelf moeten beslissen. Ik heb nog kandidaten en ik ga geen plek vrij houden. Dat geldt voor iedereen die wacht.
wie eerst komt heeft de overige plekken. (Joy en Sky staan al vast natuurlijk tenzij s besluit hem op te halen maar voorlopig denk ik dat ze hem bij me in pension zou willen kunnen zetten na de opfok.
hij mag blijven van mij maar heb geen piste op de grote weide dus voor een rijpaard is dat niet handig. Ik merk wel dat veel mensen vragen of ze tot vier mogen blijven en dat vind ik wel een positieve ontwikkeling. Dus weinig beweging op dat vlak. De draad staat voor 99%. Vier draden. De eerste op 20cm ongeveer en dan steeds 30 cm tussen. Niet echt wolfproof maar iig niet de standaard twee/drie, het is ook (nog) geen wolven gebied dus ook geen subsidie, 
herten zijn hooligans… maar als we de ijzerdraad ook trekken verwonden ze zichzelf. (Er komt bij elke witte draad ook een ijzerdraadje dat de stroom zeker goed door komt. We zijn voorbereid op Rêve’kes die piano speelde met gewone stroomdraad als veulen…:x die pakte gewone draad in haar mond en liet m terug veren….
)
wilde dat ik hem op de grote weide kon zetten maar dan gaat hij mogelijk weer dom doen… wellicht beter nog even wachten…
heb alleen een ‘snee’ (iets tussen een snee en kras in) op mijn arm die getatoeëerd moet worden van met Yaiko te spelen (zijn wolvenklauw was scherper dan ik gezien had en Mechels spelen veel met hun poten.) dus hoop dat dat geen belemmering gaat zijn.
Meestal kan die me ook behoorlijk doen lachen. beetje beter weer zou idd voor heel veel mensen al helpen denk ik. Heb iig al beter geslapen afgelopen nacht.
Hij doet open, neemt het beeld in zich op en zegt ‘waarom breken die honden alleen uit bij u?’ Dus ik zeg ‘geen ide ma ik denk dat ik het hele team verzameld heb hè?’
dus hij ‘zover ik zie wel ja. En ze zijn klaar om door u ingespannen te worden ook als ik het zo zie.’
thx but no thx.
ik knuffel wel met ze maar ik vind mennen al niet aantrekkelijk laat staan slede honden die belachelijk hard gaan en puur op stem commando’s bestuurd worden.
hoe scherper ons gezicht hoe meer stress we ervaren. 
Kay_Kim schreef:Gij bent niet te doen! Veel succes bij de tattoo meneer(vriend) ik hoop dat het je zinnen wat verzet!
we waren nog aan het napraten en tattoo artiest zei iets dwaas en terwijl ik nogal ‘exasperated’ zijn naam zei, zei zijn vrouw op exact dezelfde toon ‘och schat!’ En hij keek echt van de ene naar de andere en vroeg of die toon universeel was voor vrouwen. 
zacht makende sh*t.’
en dan thuis komen en drie mechelaars hebben die willen weten waar je gezeten hebt en waarom je hen bedrogen hebt.
Heb ze even moeten overtuigen dat ik toch echt graag binnen wilde komen en maar van kleren gewisseld.
de bedriegerskleren zitten in de was.
Ze blijven toch snuffelen enz tot ze gewassen zijn.