Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liekec schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd, volg je al langere tijd, waarom Macho nu zoveel buiten beschouwing wordt gelaten qua wedstrijden? Heb ik dat gemist? Ik hoorde wel iets over een lastig karakter in je vlogs. Ga je hem nog opbouwen naar wedstrijden toe of blijft het voorlopig thuis?
LinsxDot schreef:liekec schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd, volg je al langere tijd, waarom Macho nu zoveel buiten beschouwing wordt gelaten qua wedstrijden? Heb ik dat gemist? Ik hoorde wel iets over een lastig karakter in je vlogs. Ga je hem nog opbouwen naar wedstrijden toe of blijft het voorlopig thuis?
Macho is niet fit anders had die mee gegaan
liekec schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd, volg je al langere tijd, waarom Macho nu zoveel buiten beschouwing wordt gelaten qua wedstrijden? Heb ik dat gemist? Ik hoorde wel iets over een lastig karakter in je vlogs. Ga je hem nog opbouwen naar wedstrijden toe of blijft het voorlopig thuis?
Jiill_ schreef:Als jullie mij zoeken..
Ik heb het internet afgesloten voor de komende week
Oakland1990 schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Wat een reacties onder de video
Jiill_ schreef:Oakland1990 schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Wat een reacties onder de video
Dankjewel!
Opzich kan je het ze niet kwalijk nemen, ze snappen de verbanden gewoon totaal niet.
Maar reacties als;
''Je broer had graaf voor je gekocht en nu ga je dol leuk naar de volgende om een paard. Als je er geen geld voor hebt doe het dan niet''
echt ik pies in mn broek werkelijk. Alsof ik als een soort golddigger allemaal sugardaddy's heb afgewerkt.