Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ben er erg blij mee .. Snap alleen niets van die brief of de site van de Hippiade .. Ik kom er niet uit of het nou 1 of 2 dagen is .. Er worden namelijk vrijdags en zaterdags L1 gereden, maar er zijn 60 starts ! Toch maar even bellen met de KNHS
dat klopt wel .. Hij liep daardoor wel meer , hij heeft rechtsachter ook een gevoelig puntje merkte ik met poetsen .. Daardoor zie je dat vooral rechtsom terug in m'n proef .. Nog 4 weken voor de Hippiade .. Nog genoeg om aan te werken hahaha zo ook de aanleuning. Wilde ze toch plaatsen
.. Het stomme was met losrijden was hij heel fijn en in de ring krijgt hij opeens weer spanning terwijl ik voor mijn gevoel niet anders ging rijden ... Maar goed dit was z'n 4e wedstrijd .. We gaan nu trainen met de juf aan de aanleuning ( hij kruipt er nog makkelijk achter) en z'n regelmaat in draf ..
Idd wel wat spanning waardoor je wat tact fouten krijgt Hij zou dan ook wat meer met de neus er uit mogen en wat meer op de achterhand! Het aangalopperen komt waarschijnlijk ook doordat die achter je been kruipt Maar hey het is L1 met een jong paard
.. We hebben nog 4 wk dus rustig richting het NK trainen

Vind je laarzen ook prachtig
en we gaan volgend weekend Wouter ophalen

viel mij alles mee ..
" dus hup Hudson erin ik een appel in z'n bak gelegd en langs de zijkant naar achter .. Toen ik de stang erachter wilde doen wilde hij heel even naar achter lopen maar met een tik op z'n billen en stem verhef bleef hij staan
.. Jeey zo knap hahaha .. Op de terug weg wilde hij er niet in , hij vond het te gezellig daar met alle paardjes om zich heen
.. Uiteindelijk na 10 min stond hij erop hoor dus dat viel ook mee .
Fijn dat er verder niet zoveel is gevonden bij hudson
En het schakelen gaat hierin ook heel makkelijk Hij zit ook echt heerlijk in de galop Marije_jiplover schreef:Gebit laten checken?