Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
petraaken schreef:Dat is ook waar..

Dit is blijkbaar ook zo in de dierenwereld
drama queens zijn is niet geslachtelijke bepaald.Sintara schreef:Ik zal het mijn merrie vertellen, die bijvoorbeeld acuut op de handrem staat wanneer ze bijvoorbeeld nog een labeltje aan de buitenkant van haar deken heeft hangen..drama queens zijn is niet geslachtelijke bepaald.
Hopelijk knapt hij snel goed op, arme jongen
Ik heb ook een hekel aan etiketjes. 
ik voel me er nog schuldig over.
Sintara schreef:Ja inderdaad! Wat doet Sam bij zulk soort dingen? En hoe gaat zn been vandaag, is hij nog netjes aan het afslanken?

eigenlijk zou je de dierenbescherming moeten bellen als dit niet de laatste veulens waren.
Sintara schreef:Heel stoer paard al!

Freyr schreef:Wat een bulldozer wordt het toch![]()

pien_2010 schreef:Wouw foto 1 vind ik zo prachtig. Die "loerende" blik.
Ik vind het nog steeds niet echt mooi maar ik begin er aan te wennen. Het is wel een heel fijn paard ook nog steeds, een speelvogel maar respectvol.
hij blijft veel wijzer dan hij het recht heeft te zijn op die leeftijd.
viespeuken.
Hij komt altijd heel beleefd laten weten dat ie klaar is.

pmarena schreef:Die eerste foto net alsof hij denkt: "staat mijn uitgekamde staart zo goed op de foto baas...?".
Wat die plastic staafjes betreft, vind ik het echt wonderlijk hoe vaak ik een door een ander kindje gebruikt kledingstuk heb ontvangen voor die kleine, waar dat pieletje dan nog steeds inzat..... daar laat je je kind toch niet mee rondlopen met zo'n irritant prikkertje
vandaag de zijne ook terug uit gekamd. Ga het proberen bij te houden nu. Ik gooide een borstel naar Joy zijn kop omdat hij aan het klieren was en toen hadden we het over kopschuw worden. Ik zei nog tegen S ‘Ik doe iets mis met dat kopschuw maken. Zelfs die wat kopschuw hier komen blijven het niet ondanks dat ik zo’n dingen uitsteek.’

die maakte twee keer een fout met ‘opvangen’ waardoor Arras hem tegen de grond werkte en toen wilde Arras de Apache graag mee naar huis.
Apache heeft ook zijn excuses aangeboden want dat was twee keer een nul omdat Arras niet lostte. Het probleem is dat als ze liggen het instinct het deels over neemt en ze vaak niet meer lossen hoe goed ze normaal ook lossen. Alle aanvallen er na dat hij bleef staan liet Arras nl gewoon weer los. 
Arras weegt zo’n 10kg meer dan de gemiddelde mechelaar en hij bijt technisch niet vol genoeg maar wél hard…
dus hoop dat de man oké is. Alle andere onderdelen deed hij wel erg goed dus manlief tevreden en Arras was uitermate trots op zichzelf.

)