ittakesmore schreef:Ik wilde eigenlijk pas effectief op zoek gaan naar een paard per Oktober.. Nu in het informatie vergaren ben ik toch op 2 paarden gestoten die mij er bevielen. Eentje is echt qua karakter en doorgereden zijn het perfecte paardje (9 jaar). Echter is hij 1.62, ik zelf ben 1.80 dus dat maakt het wel wat lastiger voor mij om overtuigd te zijn. Ik wil wel zeker gaan kijken. Nu kwam er vandaag echter nog een andere PRE op mijn pad. Deze is 4 jarig en 1.69, merk wel dat hij nog moet uitzwaren sowieso. Deze zal minder doorgereden zijn, maar op papier en volgens de eigenaar (moeten we beide dus nog maar echt bevinden in persoon) hele koele fijne paarden die compleet op de foto mogen. Nu ga ik dus alsnog bij de twee paardjes kijken deze maand terwijl ik eigenlijk echt pas in oktober wilde gaan aankopen.![]()
Optie is wel om de vierjarige tot oktober door te laten rijden.. Hij staat op een africhtingsstal. De andere staat niet eens echt te koop, de eigenaresse doet hem alleen weg bij een echte match.Dus we gaan zien hoe het gaat!
Sorry maar maat is een kul-argument!
Neem het paard waar je een goed gevoel bij hebt.