Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die wilde omdat je kaarten moest kopen naar de finale.. Dan moet ik werken
eerst maar even de smid morgen om achter een ijzer eronder te slaan en dan maar rijden hahaha wish me luck

hij was mega braaf , geen stap verkeerd gezet .. Wat een topper met z'n nieuwe schoenen achter waar hij ook super braaf bij was .. Nu weet ik weer waarom ik hem meegenomen heb uit Almere
zo druk als dat hij nu aan de hand is ivm alle nieuwe indrukken .. Zo braaf blijft hij dus onder het zadel 
hij wilde niet stilstaan bij het krukje dus dacht nou dan maar zonder
.. Hij bleef draaien .. Uiteindelijk m'n voet in de beugel weten te krijgen en toen omhoog .. Waarop hij ook dacht ik ga bollen en omhoog
dus ik me laten zakken en hem even tot de orde geroepen .. Toen weer omhoog even gewacht en m'n been erover .. Toen wilde hij gelijk wegdraven maar kon hem terug zetten in stap , met rijden erg braaf gelukkig, de stal eigenaresse kwam even langs en toen werd alles duidelijk . De paarden waren door de draden gegaan , alles rennen en Hudson in z'n eentje die kon niet mee doen
dus die opgebouwde spanning kwam er aan de hand uit
gelukkig alles goed afgelopen ..
Sezuan, Victoria's Secret, Guadeloupe Beau en twee fijne paarden van Furstenball en fijne Quarterbacks. Was een beetje bang dat ik niet meer durfde te rijden naar 3 dagen WK kijken maar ik had juist heel veel inspiratie en het rijden ging top! Wel veel regen gehad helaas. Gisteren paard maar onder regendeken gezet want hij was helemaal verzopen in zijn zebra vliegendeken.
en zo te zien doet hij het super goed
ik zeg de pest is dus dat wanneer ik erop zit het over is
.. Dus even weer aan moeten pakken , aan de zijkant blijven hangen , beloond tot hij rustig werd en toen erop .. Niks meer aan de hand .. Stoute Hudsefluts ' fijn gereden tot die gene die erbij stond met haar paard wat geblesseerd is helaas rondjes door de stal ging lopen , toen ging het gaspedaal naar beneden hahaha heb ik natuurlijk even gebruik van gemaakt
.. Hij was wel moe maar wilde er niet aan toegeven , ik hoop dat hij morgen nog wat energie heeft voor de les hahaha.
heel trots op Hudsie.