Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Adin schreef:mijn nieuwe aanwinst begon een tijdje terug lichtjes met weven. Gelukkig met het aanpassen van een aantal dingen dit nog op tijd op kunnen lossen.
Ik mocht anders vertrekken, de stal eigenaar zit niet te wachten op een wevend paard. EIgenlijk geen enkele stal zit hier op te wachten. Maar gelukkig ook niet meer nodig, mijn paardje is weer happy.
Het is overigens nooit bewezen dat er daadwerkelijk slijtage etc optreed hoor. Heel mooi artikel te vinden via google.
maar de clue is, koop geen paard dat weeft want je bent nergens welkom omdat inderdaad stalgenoten denken dat het het overgenomen kan worden.
cindyst schreef:@iris bennie
Ik kan mezelf zo boos maken over verkopers die of niet reageren, of geen moeite lijken te nemen om een filmpje te maken. Er kan toch niet van kopers verwacht worden dat ze het hele land door crossen zonder ook maar een beeld te hebben van waar ze gaan kijken, maja dat wordt dus wel verwacht..
Ggr.. *frustraties
hoe deed jij dat vroeger dan toen er nog geen internet was?
het lijkt wel of jij het liefst hebt dan de verkopers bij jou aan huis komen je mag er ook wel wat moeite voor doen
emma525 schreef:valt mij ook op dat verkopers soms wat laks zijn. Maar sommige zijn ook erg bereid om filmpjes ect. te maken.