Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snebjebles schreef:Ik ben op zoek naar een naam voor een jaarling hengstje. Het is een pony en zal waarschijnlijk uitgroeien tot een b/c pony. Verder is hij bruin met zwarte manen en staart. Hij is ontzettend schattig maar ook nieuwschierig en enorm ondeugend. Weten jullie een passende naam?
finalytrue schreef:Hallo allemaal, ik ben opzoek naar een nieuwe naam voor een paard wat ik misschien ga kopen, hij heet nu Beau Cheval. Ik krijg nu waarschijnlijk een massa reacties dat dit een mooie naam is maar goed smaken verschillen.......... Omdat hij wel luistert naar beau of bo zoek ik een naam, liefst 2 lettergrepen met deze letters begint, ben benieuwd............
Jasmijn_Goos schreef:Wat een mooie namen komen hier voorbij..
Bij deze van mij een poging:
Ik ben op zoek naar een mooie bijzondere naam met een betekenis. De betekenis moet/mag iets zijn in de trant van dat het 'meant to be' is dat hij bij mij kwam. Of dat hij enorm gewenst is, een grote vriend.. Een nieuw begin.. Zo'n soort betekenis zoek ik.
Het is voor een hengstje.. Iemand ideeën?
Jasmijn_Goos schreef:Wat een mooie namen komen hier voorbij..
Bij deze van mij een poging:
Ik ben op zoek naar een mooie bijzondere naam met een betekenis. De betekenis moet/mag iets zijn in de trant van dat het 'meant to be' is dat hij bij mij kwam. Of dat hij enorm gewenst is, een grote vriend.. Een nieuw begin.. Zo'n soort betekenis zoek ik.
Het is voor een hengstje.. Iemand ideeën?