Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kladruber schreef:ik zou me laten adviseren door de dierenarts, ik denk dat het per geval verschillend is. Het idee van hoe het er in het slachthuis aan toe gaat zint me totaal niet, maar het idee dat het met een grijparm weggehaald word vind ik ook vreselijk.. Ik hoop dat mijn paard ooit dood gaat bij de dierenarst dmv een spuitje...
kladruber schreef:Als mensen dood zijn worden ze nog menswaardig behandeld, hoe ze een paard na of net voor de dood behandelen bij de slacht vind ik zo paard onteerend... Overgens ook bij ander slacht vee hoor...
kladruber schreef:Als mensen dood zijn worden ze nog menswaardig behandeld, hoe ze een paard na of net voor de dood behandelen bij de slacht vind ik zo paard onteerend... Overgens ook bij ander slacht vee hoor...
PinkyBubble schreef:kladruber schreef:Als mensen dood zijn worden ze nog menswaardig behandeld, hoe ze een paard na of net voor de dood behandelen bij de slacht vind ik zo paard onteerend... Overgens ook bij ander slacht vee hoor...
Tsja het isen blijft nogsteeds de keuze van de eigenaar, En ik heb hiervoor gekozen en dit hoefte iknu ook echt ff niet te weten
PinkyBubble schreef:Het is gebeurd..Ze is vanmorgen opgehaald.. was braaf met laden , toen ze wegreed keek ze niet begrijpend om waarom ik daar maarbleef staan..
Ze is wegMijn lieve Izzepis
Dag dag Lieve izzy
_Tamara schreef:Je moet dan wat je zelf het beste lijkt en wat je zelf fijn vindt, dat deed ik ook met Remco.
Nog even over die excursie naar de paardenslachterij in Nijkerk:
Daar wordt over basisscholen gepraat maar toen ik op de basisschool zat was ik denk ik haast de enige die niet tegen de slacht is. Ik ben dan denk ik ook de jongste in dit topic met mijn 12 Jaar.