Citaat:
Je maakt ook al 2 andere topics over het karakter en een stalnaam. Ik denk echt dat je te lang hebt gewacht en te onzeker bent geweest tegen verkoper.
Les 1 is toehappen als je iets wilt, maar les 2 is ook zeker dat ze pas van jou zijn als ze bij je op stal staan. Er kan nog zoveel mis gaan, zoals keuring niet goed, voor je neus aan een ander verkocht , etc. Jezelf pas verheugen als je betaalt hebt en ze op stal staan.
Ja dat heb ik nu inderdaad geleerd, ik had ook zelf moeten kunnen bedenken dat zo´n paarden voor die prijs snel weg konden zijn maar ze stonden al enige tijd op ehorses en met dat ze had gezegd dat ze me ging laten weten als er interesse was heb ik dit totaal verkeerd ingeschat.
We hadden er gelijk op moeten springen, dat beseffen we nu ook. Maar we kopen nu ook voor het eerst een echt jong paard en wilden niet te snel gaan. Ik had in mijn hoofd eigenlijk al beslist maar vond het niet netjes naar de andere fokker toe om die afspraak opeens af te zeggen. Maar ja dat maakt eigenlijk ook niets uit, als we wat leuks gevonden hebben dan is dat ook zo.
We hebben hier zeker een les uit getrokken. Helaas niet op een fijne manier. Ik denk dat ik in mijn hoofd wel een beetje bleef twijfelen tussen de twee waardoor ik ook het idee had van: als er eentje verkocht is is de andere net zo leuk. Maar er geen rekening mee gehouden dat 1 persoon ze beiden zou kopen.
Ik steek het op beginnersfouten en verwijt hun ook niks hoor, ik baal gewoon. Nu gewoon hopen dat de paarden die we vandaag zullen zien ook een beetje leuk zijn.