Kaja schreef:rien10 schreef:En de KNHS neemt geen standpunt in. Losers.
Die maken zich liever druk om bandages…
Zijn ze voor of tegen bandages? Als we onze dieren compleet bandageren (eh, mummieficeren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
journee schreef:Wintu schreef:Hier in het DFW zijn ze bezig alle recreatie naar de buitenzones te brengen, tenminste dat willen ze graag. Zodat je een grote binnencirkel krijgt met enkel natuur, waar volgens hen die wolf dan prima past.
Die binnencirkel wordt erg groot, aangezien het de bedoeling is dat het boerenland (volgens de landschapsvisie) ook moet fungeren als de buitenzone met recreatie, ook daar moet bos worden aangelegd en moet je kunnen wonen in het groen. De boeren dienen dan voedselbossen te beginnen en waterbuffels te gaan houden. En dan wonen we allemaal in het nationaal park en dan kan gelijk de prijs van de te bouwen woningen flink in de lift. Ze zijn compleet gek geworden.
Niet alleen gek, maar vooral ook dom. Want de wolven bepalen zelf hun territorium en het territorium van de wolven roedel in het DFW ligt tot ver hierbuiten. Niet voor niets zijn de wolven zo vaak te 'gast' bij de omwonenden in regio. En als de schapen en de reeën lastig te vinden zijn, word het vlees van de buffels vast ook gewaardeerd.
Wintu schreef:Ik bedoel er eerder me dat men de 'natuur' wil uitbreiden. Dat gaat niet enkel om de wolf. Maar de wolf helpt ze wel een handje.
journee schreef:Ik begrijp nu denk ik wat je bedoelt. Men wil dus weilanden rond DFW ook bebossen en zo aantrekkelijker maken voor de wolf?
Dus mensen die nu het bos niet meer in durven vanwege de wolven, zouden dan straks hun huis niet meer uit kunnen??!
tienus63 schreef:Zichtmeldingen
Steggerda
Friesland
3-2-2024
Tijdstip 21.45 uur
Zichtmelding 4 wolven bij de Vaartweg.
Wolvenmeldpunt GW 31617018889
#geenwolf
[ [url=m/9c0ciu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Westvierdeparten
Friesland
3-2-2024
Tijdstip Rond 22.00 uur
Zichtmelding 4 wolven bij de Westviedeparten richting de Boswal
[ [url=m/B201kC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bron alert app/Facebook geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/fraNPo ... tid=K35XfP
Happinez schreef:tienus63 schreef:Zichtmeldingen
Steggerda
Friesland
3-2-2024
Tijdstip 21.45 uur
Zichtmelding 4 wolven bij de Vaartweg.
Wolvenmeldpunt GW 31617018889
#geenwolf
[ [url=m/9c0ciu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Westvierdeparten
Friesland
3-2-2024
Tijdstip Rond 22.00 uur
Zichtmelding 4 wolven bij de Westviedeparten richting de Boswal
[ [url=m/B201kC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bron alert app/Facebook geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/fraNPo ... tid=K35XfP
De schapen daar zijn erg onrustig , word oproep gedaan voor de eigenaar.
Hoop zo dat die snel reageert en we morgen niet een slechte melding krijgen.
Kaja schreef:Exact een nieuwsbericht waar staatsbosbeheer naar verlangt. Hoe weer ik loslopende honden uit het bos?
Wintu schreef:Kaja schreef:Exact een nieuwsbericht waar staatsbosbeheer naar verlangt. Hoe weer ik loslopende honden uit het bos?
Elk nadeel heeft zijn voordeel![]()
Als ik iets schijtziek ben, is het wel al die loslopende honden in het bos waar dat niet is toegestaan, het gros staat niet onder appel.