Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kiwiaa schreef:maaike5581 schreef:Als het doorgaat is die van mij binnen 4 dagen verkocht via sporthorses dus wel goede ervaring mee.
Alleen die zoektocht voor mezelf pff..
Niet gemakkelijk hé, hoewel ik zou denken dat het met jouw budget best nog kan meevallen. Maar je wil natuurlijk ook niet gek te veel leggen.
maaike5581 schreef:Kiwiaa schreef:[quote="maaike5581"
Als het doorgaat is die van mij binnen 4 dagen verkocht via sporthorses dus wel goede ervaring mee.
Alleen die zoektocht voor mezelf pff..
/quote
Niet gemakkelijk hé, hoewel ik zou denken dat het met jouw budget best nog kan meevallen. Maar je wil natuurlijk ook niet gek te veel leggen.
Nou dat valt nog vies tegen om heel eerlijk te zijn.
Heb er wel 2 op het oog, 1 officieel nog niet in de verkoop 3 jarige van For Ferrero en een 5 jarige van Florencio maar die laatste zit ook echt wel op het randje van budget.
Zoek tussen de 3 en maximaal 10.
Eef_Bam schreef:]
Ik bemoei me misschien iets teveel en heb geen idee van je niveau. Maar je verkoopt je andere paard omdat het voor jou en je dochter iets teveel paard is toch? Is een 3 jarige dan wel handig?
Kelan schreef:Ik zoek toch wel op Marktplaats als ik er een wil kopen. Ik ben daar 2 keer op geslaagd en niet te duur. Mijn huidige waarvan ik hoop dat hij nog lang meegaat vond ik ook op Marktplaats.Je kunt toch een categorie selecteren waardoor je alleen de voor jou relevante advertenties te zien krijgt.Ik had laatst een fijne 4-jarige (dressuurpaard) te koop staan: eerst op Sporthorses, daar wel reacties, maar afspraken viel me wat tegen. Wat weinig en (misschien toevallig) waren beiden "op het laatste moment afzeggers".
Toen op Marktplaats gezet (zelfde advertentie en zelfde vraagprijs) , en toen liep het storm: 5 afspraken achter elkaar,+ nog een wachtlijst voor afspraken. De 1e en de 2e kijkers wilden m hebben (de 1e bood terwijl de 2e onderweg waren, en we dus niet meer konden afbellen).
Dus als verkoper zou ik voortaan alleen voor Marktplaats kiezen.
Maar als koper heb je misschien via Sporthorses ook wel wat kans (en iets meer tijd).
carika schreef:Ik heb inmiddels een kliniek gevonden voor de keuring.
Laten jullie ook rug&hals op de foto zetten? Bij een 3 jarige, groen, met een normale prijs.
carika schreef:Ik heb inmiddels een kliniek gevonden voor de keuring.
Laten jullie ook rug&hals op de foto zetten? Bij een 3 jarige, groen, met een normale prijs.
Eef_Bam schreef:Ben ook wel een beetje klaar met paarden zonder prijs erbij. Even geappt en vragen ze 22k voor een 5 jarig springpaard. Niet de eerste keer dat ik zo'n prijs krijg te horen. Ah me nooit niet dat ik dat ga betalen voor een dier dat nog geen wedstrijd gelopen heeft.