Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Ik zou iig hysterisch gaan roepen en gillen, in de hoop dat hij 'm peert. Idd ook met bovengenoemde, hem een beetje schuw te houden hopelijk. Maar ik zou hoe dan ook niet heel comfi zijn met zo'n aanvaring, al is het ergens ook wel weer heel vet. Beetje als een beer of eland zien in het wild in buitenland.
Lukasje schreef:knollentuin schreef:Ik vind dit eerlijk doodeng. En idd goed dat ze haar honden zo goed onder apel heeft. Anders had dit zomaar de eerste huishond in Nederland die door wolven gepakt is geweest . (Is toch nog niet in Nederland gebeurd?)
In België dus al wel
Tinkermuts schreef:Ach, ik denk dat je vooraf niet weet hoe je gaat reageren, de 1 schreeuwt, de ander houd zich stil om geen aandacht te trekken zodat wolf de honden niet ziet....maar ik vind het doodeng.
Was in dld afgelopen weekend, en had toch niet het lef om hond in het bos uit te laten in de avond, zo bang dat hond gepakt zou worden, zou kapot gaan van verdriet.
En ik heb een flinke rottweiler reu , maar die wint het niet van een wolf hoor.
thequeensmum schreef:Ik had het filmpje van gisteren op de heide in Ermelo bij de Schaapskooi ook al doorgestuurd gekregen en wilde het hier plaatsen. Was dus al gebeurd. Ik vind het werkelijk doodeng. Wij lopen daar een keer of 3 in de week met ons kleine hondje. Wat ik niet helemaal goed begrijp, het is daar hondenlos gebied, je zou denken dat wolven daar wegblijven. Er zijn na de middag ( want dan mag de hond pas los ivm de schapen ) altijd wel veel mensen met honden te vinden. Wolf boeit dat blijkbaar niets. Houd mijn hart vast voor de kudde schapen die daar loopt. Om een uur of vier gaan ze weer naar de schaapskooi, maar die hekken stellen ook geen moer voor voor een wolf.
AnnoNiemand schreef:Dit kan ook zomaar eens killing zijn voor toerisme. Ik zie een boscamping op de veluwe niet meer zitten met kleine kinderen. Evenals een camping in Drenthe. En binnenkort dus heel NL. Het is inderdaad wachten tot de eerste mens (kind) gepakt wordt.
AnnoNiemand schreef:Dit kan ook zomaar eens killing zijn voor toerisme. Ik zie een boscamping op de veluwe niet meer zitten met kleine kinderen. Evenals een camping in Drenthe. En binnenkort dus heel NL. Het is inderdaad wachten tot de eerste mens (kind) gepakt wordt.
elnienjo schreef:AnnoNiemand schreef:Dit kan ook zomaar eens killing zijn voor toerisme. Ik zie een boscamping op de veluwe niet meer zitten met kleine kinderen. Evenals een camping in Drenthe. En binnenkort dus heel NL. Het is inderdaad wachten tot de eerste mens (kind) gepakt wordt.
Misschien dat er dan eindelijk maatregelen worden getroffen.
Birdie60 schreef:Had net zitten lezen dat stukje op fb, ze zeggen dat dat afdrukken zijn van een hond