Welkom Sosha! Gefeliciteerd met je aankoop.
Wat heerlijk Berdien

Wauw knap paard MightyJoe

Vandaag was het voor ons D-Day. Helaas dus zelf niet gereden maar denk dat ik uiteindelijk het toch in mijn broek had gedaan moest dat wel zo geweest zijn. En ik ben eigenlijk wel heel trots. Marie behaalde tussen de grote dressuurpaarden een mooi resultaat van 70%. Ze was zo zo zo braaf. Micro, spandoeken, geluid en ze heeft eigenlijk geen pas verkeerd gezet, en dat voor een paard dat amper 2 maanden onder het zadel is en nog maar de 2de keer op verplaatsing. We voelde ons wel een beetje een buitenbeentje, Marie was een van de kleinste, maar ook wat voor een beesten daar liepen

Wat dan wel voor een beetje frustratie zorgde is dat de proef in groepjes van 3 paarden werden gereden, 1 van de ruiters kende ik. De derde was ook echt een bom van een paard, maar liep te galopperen terwijl we moesten draven, is een paar keren heftig verschoten en daar reageerde Marie vervolgens ook weer op maar bleef al bij al braaf en heeft de proef ook echt nog netjes gereden. Maar het paard dat de proef dan heel netjes gereden had naast Marie is nog lager geëindigd dan het paard dat constant ontplofte.