Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirjamalvaro schreef:Ik mag Livano voorstellen van de eigenaresse (die zich misschien ook nog wel meld)
Livano (floris x jazz) is nu nog hengst en staat in de opfok.
[ [url=m/azPMtB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarschijnlijk gaan ze eind september van de weide af, wordt hij gecastreerd en komt hij in oktober hierheen.
Quir schreef:mirjamalvaro schreef:Ik mag Livano voorstellen van de eigenaresse (die zich misschien ook nog wel meld)
Livano (floris x jazz) is nu nog hengst en staat in de opfok.
[ [url=m/azPMtB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarschijnlijk gaan ze eind september van de weide af, wordt hij gecastreerd en komt hij in oktober hierheen.
Had me al eens gemeld met mijn 4 jarige puppypaard, maar ik kan jullie niet bijhouden met reageren, sorry.![]()
Lees wel regelmatig alles bij, vind het erg leuk om te zien hoe jullie met de jonkies bezig zijn.
Maar dit is dus mijn lief hengstenkind!![]()
Ongelooflijk fijn en heel gaaf paard, maar niet zo stoer en brutaal als hij eruit ziet, haha.![]()
Daarom ook heel blij dat ie straks naar Mirjam gaat om rustig aan te beleren, omdat ze het op een hele fijne rustige manier doet op 100% vertrouwen en verwacht dat hij dat nodig gaat hebben en het dan goed gaat doen.
En klopt dat ie puppy is Murosch, op de foto is hij namelijk pas net 1 jaar oud. Maar hij is nu ook pas 2,5, maar helaas geen hele recente foto. Deze winter mag ie lekker vertrouwen krijgen en zo (heeft vanaf dat ie gespeend is in de opfok gestaan en verder nauwelijks in de hand geweest) bij Mirjam en van het voorjaar rustig aan aan de slag.
Daarna zal hij (helaas) verkocht worden, wilde hem graag aanhouden met als doel de lichte tour en uiteindelijk Grand Prix, maar met mijn gezondheid is het voorlopig niet zo'n goed idee om met een jong paard aan de gang te gaan. En ik vind hem te goed om te laten staan...
Hij is wel bijzonder voor mij, omdat hij bij mij geboren is in een tijd dat het met mij heel slecht ging. Enorm benieuwd hoe hij het gaat doen, maar ik geloof in hem.![]()
[ [url=m/OyIqyh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen winter
[ [url=m/js06jr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net 1 jaar
[ [url=m/TdjGZY.jpg]Afbeelding[/url] ]
4 maanden
Zo, ik ga nu proberen wat vaker hier te reageren! Maar om te lezen hoe goed jullie jonkies het doen is ook erg leuk.
Murosch schreef:SBravour dank je, ja ik vind haar hals ook mooi. Haar moeder heeft zo'n dun herten-nekje, maar zij gelukkig niet
Geweldig toch dat ze het zo braaf doet langs de weg. Een voorbeeld voor de meer ervaren paarden, heerlijk!
mirjamalvaro oh heeft Kyara even vakantie? Ach, dat is ook wel lekker. Ik vind dat voor Veroon niet echt nodig omdat ik er toch niet zovaak iets mee doe. 1, hooguit 2 keer per week ben ik met haar aan het werk. De rest van de tijd heeft ze al vakantie.
k_m even lekker laten doorlichten. Kun je weer mee vooruit. Beter nu kosten voor een goede voorbereiding dan een heleboel kosten achteraf.
ah xApple leuke foto en wat fijn dat het zo goed ging! Terecht trots hoor!
Miesjex kent hij ook stemcommando's? Ik laat Veronia niet alleen op been, maar ook op stem voorwaarts stappen. Als ik net opgestapt ben en ik wil weg, dan duurt het soms nog even voordat ze de bedoeling snapt. Tussendoor halthouden en wegstappen is geen probleem. Lieve foto!
mirjamalvaro je krijgt het druk met de jonkies, leuk! Ziet er nog wel guppig uit zo op de foto.
Melissa verstandig dat je hem dan aan het werk zet met overgangen. Gedachten afleiden en koppie bij jou zien te krijgen.
Ik longeer trouwens niet meer van te voren, stap er zo op. Maar Veronia is wel heel braaf, dus dat was geen moeilijke stap om te zetten.
Pattypaard ik vind Krisje echt een leukerd. Als er wat meer spier op komt ben ik erg benieuwd hoe hij uitgroeit. Leuk ook om je verhaal erachter te lezen.
Ik had wat extra tijd dus deze week 2 dagen achter elkaar gereden. Voor mijn gevoel liep ze gisteren net iets scherper dan vandaag, maar ook nu ging het eigenlijk allemaal wel prima. Voor het eerst dat mijn man (heeft niks met paarden) haar heeft vastgehouden met het opstappen en dat ik heb gereden zonder dat de verzorgsters van de paarden er waren. Dus eigenlijk toch weer een klein stapje verder.
[ [url=m/LiKCev.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ObL2q2.jpg]Afbeelding[/url] ]
En we hebben weer eens een topicje van onze afgelopen maand: [RIJ-ITP] Mijn leutje Groninger Veronia