Wat leuk Picassox & Clau dat jullie grondwerk doen. Ik heb het heel lang als iets geitewollesokkererigs gezien maar ergens heeft het mijn interesse ook wel.
peetje82
Geplaatst: 19-07-15 18:33
Op zich is B met zo'n jong groot slagschip wel prettig, nu zit je toch gelijk met dat wijken en de middengalop. Alleen dat lichtrijden/doorzitten wordt ik echt onnozel van
_clau_1991
Geplaatst: 19-07-15 19:56
Hihi Picasso Thanks! Ben ook erg blij hoe hij het met 2 maanden zadelmak doet Ja hij is vandaag naar huis gekomen! Oh dat 'tie down' is handig! Die ken ik niet maar het klinkt wel heel handig
Thanks Zirano! Ja, bij Elise liggen er altijd gekke dingen in de baan. Grand heeft alle gekke dingen meegemaakt nu al Hoe gaat het met Gently? Heeft hij nog wedstrijden gehad?
Dankjewel Peetje! Hoppa, Blondje heeft weer eens super goede punten Knap zeg! Met zo'n slagschip zou je eigenlijk gelijk in een 20 x 60 baan moeten mogen starten haha Lijkt me idd erg lastig, in 3 galopssprongen is ze zeker al aan de andere kant van de bak
Thanks Liberia!
Hihi AnneRuth, ik dacht eerst ook van: 'Grondwerk.. Hmm.. Wat ik me dáár nou bij voor moet stellen..' Maar ik heb er wel wat aan gehad in de tijd dat Grand zn middelhoef naar me opstak elke keer als hij uit het land gehaald moest worden Is Gideon weer een beetje bijgekomen van de PAVO-ervaring?
Grand is vandaag dus naar huis gekomen! Elise heeft hem gebracht en na even in de longeerkring uitgepuft te hebben van de reis heb ik hem gezadeld en hebben we hem nog even gereden. Eerst ging Elise er even op en zij heeft hem in allebei de bakken gereden. Wij hebben een 20 x 60 bak en een 20 x 40 bak en in die laatste was Grand altijd een beetje spooky. Nooit was tie spooky, behalve in die bak Dus ik dacht: 'Nou dat wordt wat..' Maar nee, na een paar keer kijken liep hij zo lang alles! Tot zover mijn 'angst' voor die bak Dus daarna heb ik er ook nog even op gereden en kreeg ik les van Elise. Ben blij want hij deed het heel goed en braaf Moet alleen nog werken aan mijn houding heb ik gezien. Maar ik ga veel lessen dus hoop dat het goed komt
Ik heb weer een flinke bijlees te doen! Wat komen er weer leuke foto's langs!
Garola begint wat te puberen. Dat ene struikje daar naast de bak is natuurlijk wel zo indrukwekkend dat we elke keer de kont scheef moeten zetten en een bokje moeten geven Maar goed, het zal vast een periode zijn!
Leuke foto's! Ik lees morgen even bij! Nu druk aan het werk, wat nog wel even gaat duren!
Nickyyyy
Geplaatst: 20-07-15 08:32
Hai!
Succes iedereen die op wedstrijd gaat! Komt vast helemaal goed
Maudenmarc, dat zijn er aardig wat! Drukke boel
Clau, ziet er netjes uit toch!
Picassox, lekker met verschillende dingen bezig. Alleen maar goed dat hij van verschillende dingen mee krijgt. Fijn dat het zo lekker gaat.
Ludo lijkt al wat beter maargoed hij staat natuurlijk ook op pijnstillers. Hij loopt nog steeds niet helemaal zuiver en zeker met draaien niet, dan zakt hij nog wat weg maar allemaal wel aanzienlijk minder dan donderdag. Wel is zijn knie wat warm inmiddels, dus we koelen goed en even afwachten tot donderdag. Woensdag de laatste dag van zijn kuur en dan kunnen we donderdag inschatten hoe hij is zonder medicatie.
_Anneruth
Geplaatst: 20-07-15 16:37
@Clau: Gideon heeft weinig 'geleden' onder zijn PAVO avontuur en misschien daarom wel des te meer genoten van zijn korte vakantie. Gister heb ik hem gelongeerd, morgen heb ik weer les . Na drie weken weer rijden, verheug me er al dagen op .
IwanLuver
Geplaatst: 20-07-15 21:42
Hopelijk knapt Ludo snel op!!
Succes met de les met Gideon!
@ Ketly die fase gaat vast wel over!
Ik heb een paar pics van Gadget. Geen hoogstandjes en ze is een beetje te dik , maar het geeft een beeld van haar..
Dit was ze op 1 april
_clau_1991
Geplaatst: 20-07-15 21:45
Thanks Nicky! Poe spannend zeg.. Gelukkig dat het nu al wat minder is maar jammer dat de knie wel warm is. Ik hoop erg voor je dat Ludo snel genezen is!
Jeej leuk Anneruth! Zal wel heerlijk gevoel zijn morgen Veel plezier alvast!
Wat een knapperd is Gadget!
Ben net even naar Grand geweest. Die mocht vandaag weer in de kudde. Geen gekke wondjes o.i.d. tot nu toe. Wel was hij heeeul erg moe toen ik hem van de wei afhaalde Het is ook wat.. Gister een inspannende dag en vandaag zn plek in de rangorde weer terug krijgen. Het is nogal een baasje dus hij moest waarschijnlijk weer even laten zien dat ze wel respect voor hem moeten hebben Dus tijdens het poetsen zat hij de hele tijd van: dus het is maar goed dat hij vannacht weer even op stal mag slapen. Eigenlijk zou hij morgen al 24/7 het land weer op gaan maar hij gaat nog maar een extra dagje op stal 's nachts.
Nickyyyy
Geplaatst: 21-07-15 08:47
Goedemorgen,
Clau, Grans heeft zich dus laten zien in het land haha. Zal die inderdaad wel moe van worden, maar ook ergens ook wel lekker dat hij paard kan zijn
Iwan, leuk paard heb je!
Ludo ging gisteren helaas niet beter als de dag ervoor, ook niet slechter dat was dan weer goed nieuws. Morgen krijgt hij de laatste kuur, dan gaat hij het weekend medicatie af en blijft hij voor op stal/paddock. Na het weekend maar even kijken hoe hij is en dan besluiten of hij nog een kuurtje nodig heeft of dat hij de rest zelf kan oplossen.
Mijn verzorgster heeft helaas ook besloten te stoppen, ze gaat voor een paard voor zichzelf kijken. Ook daar maar over nadenken of ik een nieuwe verzorgster ga zoeken of dat ik het dan alleen ga doen. Voor de beweging heb ik niemand nodig maar soms is het wel lekker als je een keer doordeweeks na je werk niet naar stal hoeft.
Hoi Anneruth wat heb je Gideon netjes aan het lopen. Echt petje af. Ben ik heel brutaal als ik je filmpje heel graag via pb zou willen zien?
Jammer dat het niet beter ging met Ludo. Eigenlijk hoop je daar toch op. Oke, het is fijn dat hij niet achteruit gaat. Sterkte!
Bizar toch Clau hoe moe ze dan weer kunnen zijn van een dagje wei. Wij denken lekker grazen en ontspannen maar voor die jonge dingen die willen laten zien dat ze er zijn is het een hele inspanning. Hij zal vannacht vast goed slapen.
Ja, heerlijk dat hij lekker paard kan zijn Nicky! Hij heeft de afgelopen maanden hard genoeg moeten werken. Nu een aantal daagjes even niet. Pff, het is wat he met Ludo.. Echt balen dat het niet beter ging! Een knie is ook een rotplek, die is altijd flink in beweging. Jammer dat je bijrijder gaat stoppen. Je kan de voors en tegens idd even afwegen en kijken wat voor jou het zwaarste telt
Ja bizar is dat he Liberia! Het is ongemerkt toch een hele inspanning. En dan denk ik zeker als je een beetje een baasje van de groep hebt die dan weer zn plekkie veilig wil stellen. Ik denk dat hij idd lekker zal slapen de aankomende nachtjes Heeft tie ook wel verdient hihi!
Balen van Ludo! : Mijn up to date lijkt gelukkig weer wat beter te lopen. Wonden trekken nog iets, maar aan de longe zag ik er niet zoveel aan vanmiddag. Einde van de week misschien wel weer voorzichtig klaar om iets te gaan doen.