Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Thanks! Ben ook erg blij hoe hij het met 2 maanden zadelmak doet
Ja hij is vandaag naar huis gekomen! Oh dat 'tie down' is handig! Die ken ik niet maar het klinkt wel heel handig 
Hoe gaat het met Gently? Heeft hij nog wedstrijden gehad?
Knap zeg! Met zo'n slagschip zou je eigenlijk gelijk in een 20 x 60 baan moeten mogen starten haha
Lijkt me idd erg lastig, in 3 galopssprongen is ze zeker al aan de andere kant van de bak 
Is Gideon weer een beetje bijgekomen van de PAVO-ervaring?
Dus ik dacht: 'Nou dat wordt wat..' Maar nee, na een paar keer kijken liep hij zo lang alles! Tot zover mijn 'angst' voor die bak
Dus daarna heb ik er ook nog even op gereden en kreeg ik les van Elise. Ben blij want hij deed het heel goed en braaf
Moet alleen nog werken aan mijn houding heb ik gezien. Maar ik ga veel lessen dus hoop dat het goed komt
Wat komen er weer leuke foto's langs!
Maar goed, het zal vast een periode zijn!

Veel plezier alvast!
Het is ook wat.. Gister een inspannende dag en vandaag zn plek in de rangorde weer terug krijgen. Het is nogal een baasje dus hij moest waarschijnlijk weer even laten zien dat ze wel respect voor hem moeten hebben
Dus tijdens het poetsen zat hij de hele tijd van:
dus het is maar goed dat hij vannacht weer even op stal mag slapen. Eigenlijk zou hij morgen al 24/7 het land weer op gaan maar hij gaat nog maar een extra dagje op stal 's nachts. 
. 
Heeft tie ook wel verdient hihi!
: